کد خبر: ۲۸۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت : مهلت ثبت ‌نام اینترنتی طرح ترافیک سال 94 تا 12 دی‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 94

به گزارش خبر خودرو، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت : مهلت ثبت ‌نام اینترنتی طرح ترافیک سال 94 تا 12 دی‌ماه تمدید شد.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام این خبر افزود : کلیه متقاضیان به تا 12 دی ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال ۹۴ اقدام نمایند.

وی تصریح کرد : ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال 94 از 16 آذر آغاز و بنا بود  تا 30 آذرماه به اتمام برسد اما به دلیل تعطیلات آخر ماه صفر و حضور گسترده مردم در کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین و عدم موفقیت برخی در شهروندان برای مراجعه ، ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال آینده تا 12 دی ماه تمدید گردید.

وی خطاب به آن دسته از شهروندانی که اطلاعات آنها نیازمند ویرایش دارد ، گفت : کلیه افرادی تا کنون ثبت نام نموده و اطلاعات آنها نیازمند ویرایش است می‌توانند تا 24 ساعت قبل از مهلت پایان ثبت‌نام یعنی 12 دی‌ماه با ورود کد پی گیری و کد ملی مجددا به سامانه ورود پیدا کرده و نسبت به ویرایش کلیه اطلاعات به جزء کد ملی اقدام نمایند .

وی افزود : افرادی که کد ملی آنها ایراد داشته باشد باید ثبت نام را حذف و مجدا ثبت نام نمایند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد : کلیه افراد اعم از حقیقی و حقوقی می توانند نسبت به دریافت آرم ثبت نام کنند البته در این پروسه سال گذشته زمان مشخصی برای سهمیه خودروهای عمومی و امدادی اختصاص یافت اما امسال دیگر زمان ثبت نام جداگانه ای برای این افراد اختصاص نیافته و در همین مهلت تعیین شده خودروهای عمومی نیز باید ثبت نام نمایند و چنانچه ثبت نام نکنند به دلیل عدم نصب برچسب با آنهااعمال قانون خواهد شد.

قنبرنژاد افزود : تنها خودروهایی که امکان ورود به طرح ترافیک را در سال آینده دارند ، خودروهای عملیاتی آتش نشانی ، پلاک های نظامی- سیاسی ، تاکسی های پلاک ت ( شهر تهران) با سریال ایران 11-223344 و اتوبوس های شرکت واحد شهر تهران که در محدوده طرح ترافیک سرویس دهی می کنند می توانند بدون برچسب در محدوده طرح تردد نمایند.

وی تصریح کرد : به جز این خودروها مالک هر خودرویی که وارد محدوده طرح ترافیک شود پلاکش از طریق دوربین ها شناسایی و اعمال قانون خواهد شد.

وی همچنین در خصوص ثبت نام آرم روزانه و هفتگی گفت : در صورتی که از سقف تعیین شده برای ثبت نام آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی نگذشته باشد کلیه افراد می توانند در  سامانه ثبت نام و اقدام به دریافت آرم روزانه و هفتگی نمایند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"