کد خبر: ۲۸۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از یکم لغایت هشتم دی ماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی می نماید.

آغاز دومین دوره پذیرش دانشجو در رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی

به گزارش خبر خودرو، مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از یکم لغایت هشتم دی ماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی می نماید.

حسن اشتری معاون فرهنگی آموزشی و سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی این سازمان از آغاز دومین دوره پذیرش این دانشگاه برای رشته کاردانی حرفه ای خبر داد و افزود: همزمان با فراخوان ثبت نام متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی- یکم دی ماه سال جاری- مرکز آموزش علمی کاربردی این سازمان نیز در رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

 اشتری با بیان اینکه در راستای سیاست های سازمان تاکسیرانی برای افزایش سطح مهارت و دانش تاکسیرانان رشته  دانشگاهی "کاردانی حرفه ای تاکسیرانی" برای اولین بار در دنیا راه اندازی شده است، گفت: این رشته در قالب نظام آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی توسط سازمان تاکسیرانی طراحی شده و مجوز پذیرش دانشجو در آن از ابتدای سال جاری از سوی وزارت علوم صادر شد. افراد در این رشته با مهارت ها و دانش های مورد احتیاج حرفه تاکسیرانی از جمله نقشه خوانی، شهر شناسی، روانشانسی ارتباط موثر، رانندگی تدافعی، مکانیک خودرو، آیین نامه ها و مقررات راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی، زبان های خارجه، اصول حمل و نقل شهری و ترافیک، اخلاق حرفه ای  و امثالهم آشنا خواهند شد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی تاکسیرانی تهران با اشاره به افتتاح این مرکز در شهریور سال جاری این مرکز را نخستین مجموعه علمی و آموزشی کشور در حوزه تاکسیرانی خواند و گفت : امیدواریم ضمن برگزاری دوره های آکادمیک در قالب پودمان ها و دوره های آموزشی به صورت ضمن خدمت زمینه تحصیل تاکسیرانان و افزایش سطح دانش و توانمندی حرفه ای ایشان را فراهم کنیم و شاهد ارتقاء تراز رفتاری تاکسیرانان و بهبود خدمات ناوگان تاکسیرانی شهر تهران باشیم.

اشتری با اشاره به آغاز ثبت نام تحصیل در دانشگاه جامع علمی و کاربردی از علاقه مندان و تاکسیرانان خواست تا از تاریخ یکم الی هشتم دی ماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در این رشته اقدام کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"