کد خبر: ۲۸۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، دبیر دومین همایش بین المللی صنعت خودرو از حضور بیش از 500 میهمان خارجی از 30 کشور دنیا در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو خبر داد و گفت : در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو مدیران ارشد شرکت های رنو، پژو و همچنین مدیران ارشد برخی از شرکتهای المانی و چینی حضور خواهند داشت .

افزایش 100 درصدی میهمانان خارجی در دومین همایش صنعت خودرو

 

به گزارش خبر خودرو، دبیر دومین همایش بین المللی صنعت خودرو از حضور بیش از 500 میهمان خارجی از 30 کشور دنیا در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو خبر داد و گفت : در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو مدیران ارشد شرکت های رنو، پژو و همچنین مدیران ارشد برخی از شرکتهای المانی و چینی حضور خواهند داشت .

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، ساسان قربانی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت : از دومین همایش بین المللی صنعت خودرو حضور میهمانانی از 30 کشور جهان از جمله فرانسه ، ، آلمان ، ایتالیا ، کره ، ژاپن ، اتریش ، سوئد ، روسیه ، پرتقال ، اوکراین  حضور خواهند داشت.

وی همچنین از افزایش 100 درصدی میهمانان خارجی در دومین همایش صنعت خودرو خبرداد و اظهار داشت : در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو ، 17 تن از سفرای کشورهای مختلف جهان شخصا حضور خواهند داشت همچنین پیش بینی می شود که میهمانان خارجی و عالی رتبه حاضر در این همایش نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته باشد که این مساله نشان می دهد که به صنعت خودرو ایران  توجه ویژه ای وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه  میهمانان حاضر در این همایش از شرکتهای خودروسازی و شرکتهای قطعه سازی خواهند بود تصریح کرد : پیش بینی می شود تا روز برگزاری همایش که دهم آذرماه است استقبال بیشتری از این همایش صورت گرفته و تعداد میهمانان حاضر نیز افزایش یابد.

دبیر دومین همایش بین المللی صنعت خودرو در ادامه تاکید کرد : حضور شرکت رنو ، پژو  و همچنین شرکتهای آلمانی ، ژاپنی ، کره ای ، چینی و اسپانیایی در دومین همایش صنعت خودرو قطعی است.

قربانی با اشاره به اینکه این همایش تنها همایش در سطح بین المللی در کشور محسوب می شود ، افزود :  در این همایش از دانشکده های تخصصی صنعت خودرو نیز دعوت به عمل آمده است . همچنین در این همایش جزواتی در خصوص قوانین سرمایه گذاری و برنامه های راهبردی صنعت خودرو ایران به دو زبان انگلیسی و فارسی به میهمانان و شرکت کننده ارائه خواهد شد.

وی گفت : همچنین 7 اتاق مذاکره مخصوص در کنار کنفرانس در نظر گرفته شده که با شرکتهای خودروساز و وزیر صنعت نشست ها مذاکراتی را خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به عدم توافق نهایی در مذاکرات وین در خصوص تاثیر نتایج مذاکرات اخیر بر همایش صنعت خودرو گفت : البته در صورت توافق نهایی طبعا شاهد شرایط بهتری و حضور بیشتر متقاضیان در این همایش بودیم اما توافقات اخیر لطمه ای به همایش صنعت خودرو وارد نکرد  بلکه باعث شد تا امیدواری بیشتری برای حل مسائل بانکی و سایر مشکلات حاصل شود.

وی همچنین در خصوص نحوه تعامل و همکاری شرکتهای خودروساز خارجی با صنعت خودرو ایران گفت :  قطعا در این همایش این خصوص پایداری و نحوه تعامل با شرکای خارجی تاکید خواهد شد چرا که وزیر صنعت و معدن نیز در جلسات اخیر شورای سیاست گذاری خودرو بر این امر تاکید داشتند که باید با شرکتهایی همکاری صورت گیرد که با کوچک ترین تلاطم سیاسی بازار ایران را ترک نکند و شرکای جدید همگی از شرکتهای قوی ، توانمند در تکنولوژی و با ثبات برای همکاری دراز مدت انتخاب شوند.

وی گفت : پیش بینی می شود در جریان برگزاری این همایش توافقات نهایی  نیز بین شرکتهای داخلی و خارجی صورت گیرد همچنین به نظر می رسد با برگزاری دومین همایش بین المللی صنعت خودرو شاهد اتفاقات مثبتی در صنعت خودرو کشور باشیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"