کد خبر: ۲۸۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، اعلام وضعیت راه های ارتباطی در مناطق برفی و بارانی کشور از ابتدای امروز تا کنون به این شرح است..

بارش برف و باران و لغزندگي جاده هاي ارتباطي

به گزارش خبر خودرو، اعلام وضعیت راه های ارتباطی در مناطق برفی و بارانی کشور از ابتدای امروز تا کنون به این شرح است..

رئیس پلیس راه مازندران،سرهنگ محمد نژاد از تداوم بسته بودن مسیر ارتباطی حدفاصل چالوس – کجور به علت ریزش کوه ناشی از بارندگی شدید غرب مازندران خبرداد و گفت:رانندگان می توانند از محور قدیم چالوس کرج تردد کنند .

آقای کازرونی،مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بارش ها در محورهای این استان از شب گذشته آغاز شده است، گفت: هم اکنون محورهای فریدونشهر-پشت کوه و فریدن-داران به دلیل بارش برف لغزنده است.

وی به رانندگان توصیه کرد برای تردد در محورهای این استان ، تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.

خوشکام،مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف موجب لغزندگی همه محورهای مواصلاتی شده است وتردد درمحورهای زنجان - طارم وزنجان - تهم - چورزق گردنه آق گدیک با زنجیرچرخ امکان پذیر است وپدیده غالب دراین محورها مه غلیظ است که دید افقی رانندگان رابسیارکاهش داده است .

سرهنگ رفیعی،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهار محال و بختیاری گفت : تمامی محورهای ارتباطی چهار محال و بختیاری لغزنده است ورانندگانی که قصد تردد از محورهای چهار محال و بختیاری بویژه گردنه های چری و شاه منصوری را دارند خواست ضمن رعایت نکات ایمنی خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند .

مرکز مدیریت راههای آذربایجانغربی اعلام کرد: هم اکنون بارش برف در کلیه گردنه های ارتباطی منتهی به شهرهای خوی و ماکو در شمال استان آغاز شده است.

در شهرستان بوکان هم مه غلیظی که از بامداد امروز این شهرستان را فرا گرفته دید افقی را در این شهرستان به حدود 200 متر کاهش داده و موجب کاهش شدید دید رانندگان در محورهای ارتباطی منتهی به بوکان شده است.

بارش برف درکوهستانهای گیلان به 40 سانتیمتر رسید و هواشناسی گیلان با توجه به بارش شدید باران ازشهروندان خواست از تردد درحاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

پلیس راه گیلان هم ازرانندگانی که قصدعبورازجاده های کوهستانی وبرف گیر استان را دارند خواست زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند

به پیش بینی هواشناسی هوای سرد وبارشی تا 3 روز آینده دراستان ادامه دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"