کد خبر: ۲۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، رئيس تعميرگاه مركزي شماره يك سايپايدك با اشاره به رعايت اصل مشتري مداري در تعميرگاه‌هاي مركزي، از ارائه بسته كامل خدمت به محصولات گروه سايپا در اين مركز خبر داد.

ارائه بسته كامل خدمت به دارندگان محصولات گروه سايپا در تعميرگاه مركزي يك سايپايدك

به گزارش خبرخودرو ، رئيس تعميرگاه مركزي شماره يك سايپايدك با اشاره به رعايت اصل مشتري مداري در تعميرگاه‌هاي مركزي، از ارائه بسته كامل خدمت به محصولات گروه سايپا در اين مركز خبر داد.

روح‌الله حكيميان با بيان اين مطلب افزود: تعميرگاه مركزي يك به عنوان بزرگترين مركز ارائه خدمات پس از فروش سايپايدك، با هدف افزايش رضايت مشتريان و رشد كيفي خدمات خود، اقدام به ارائه بسته كامل خدمت به دارندگان محصولات گروه سايپا  نموده است.

رئيس تعميرگاه مركزي يك با تاكيد بر اهميت و نقش تعميرگاههاي مركزي در توسعه و ايجاد دانش فني در سطح شبكه نمايندگي‌ها، ادامه داد: با توجه به احتمال بروز برخي مشكلات در اجراي پروژه‌هاي تحقق محصولات جديد، تعميرگاه مركزي يك مي‌تواند به عنوان پايلوت اجراي طرح هاي جديد، نقش مؤثري در جمع‌آوري و ارائه بازخورد به واحدهاي سازمان به منظور جاري سازي هرچه بهتر ارائه خدمات در شبكه داشته باشد. به اين ترتيب، بسياري از نقاط قابل بهبود پس از ورود خودرو به شبكه از طريق همكاري چند جانبه با واحدهاي كنترل كيفيت خودرو، طراحي و مهندسي خدمات، تامين اضطراري قطعات، مهندسي سيستم‌هاي خدمات، طراحي آموزش و ... شناسايي و از طريق اجراي راهكارهاي مناسب رفع مي‌گردد.

وي در ادامه افزود: براي افزايش رضايت مشتريان تعميرگاه تدابير مختلفي اتخاذ گرديده و سعي شده بسته خدمتي براي مشتريان محترم تكميل گردد. به عنوان نمونه در تعميرگاه مركزي يك بخش خدمات آپشن

راه‌اندازي شده و به تازگي ارائه خدمات بيمه شخص ثالث نيز در تعميرگاه آغاز شده است كه مكمل گارانتي بدنه خواهد بود. از سوي ديگر، فروش گارانتي بدنه تعميرگاه هم از سطح بالايي برخوردار بوده و به همين واسطه سطح خدمات صافكاري و نقاشي را نيز توسعه داده‌ايم.

حكيميان به موضوع تكريم مشتريان اشاره كرد و گفت: همه افراد شاغل در تعميرگاه مركزي يك از صميم قلب در راستاي تحقق اهداف گروه خودروسازي سايپا تلاش نموده و تكريم مشتريان محترم را در اولويت امور روزانه خود قرار داده‌اند. در همين اين زمينه همراهي و پشتيباني مديرعامل محترم سايپايدك از كاركنان تعميرگاههاي مركزي قابل ستايش و قدرداني است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"