کد خبر: ۲۸۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو،رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل از برگزاری کمپینگ خدمات برای کلیه مشتریان شرکت بهمن دیزل خبر داد و گفت : طرح کمپینگ خدمات مشتریان بهمن دیزل از 23 آذر لغایت 8 بهمن ماه امسال برای کلیه دارندگان محصولات ایسوزو اجرایی می شود.

برگزاری کمپینگ خدمات برای کلیه مشتریان بهمن دیزل

به گزارش خبر خودرو،رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل از برگزاری کمپینگ خدمات برای کلیه مشتریان شرکت بهمن دیزل خبر داد و گفت  : طرح کمپینگ خدمات مشتریان بهمن دیزل از 23 آذر لغایت 8 بهمن ماه امسال برای کلیه دارندگان محصولات ایسوزو اجرایی می شود.

علیرضا توکلی طرقی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : در مدت اجرای این طرح نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل به کلیه مشتریان محصولات ایسوزو 15 درصد بابت خرید قطعات و 10 درصد بر روی اجرت تخفیف ارائه می کنند.

وی تصریح کرد : پیش از این بنا بود این طرح برای بخشی از قطعات یدکی و تعدادی از مشتریان  عمده شرکت اجرایی شود اما بر اساس توافقنامه ای که با شرکت ایسوزو به امضاء رسید مقرر گردید تا برای کل مشتریان محصولات ایسوزو این طرح عملیاتی شود .

وی همچنین به عرضه قطعات متفرقه در بازار اشاره کرد و اظهار داشت : متاسفانه تعدادی قطعات با برندها و کیفیت های مختلف به بازار داخل وارد شده است و این موضوع نگرانی هایی را برای مشتریان ایجاد کرده که با اجرای این طرح قطعات اصلی به نحوی به جای قطعات متفرقه در سطح بازار استفاده خواهند شد .

رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل همچنین اجرای این طرح را موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری مشتریان ایسوزو در بازه زمانی اعلام شده دانست و گفت : اجرای این طرح روابط بین مشتریان  و نمایندگان را تقویت کرده و باعث می شود مشتریان به جای مراجعه به مراکز متفرقه به داخل شبکه نمایندگی های مجاز رفته و خدمات لازم را صرفا از نمایندگی های شرکت دریافت نمایند.

توکلی مدت زمان اجرایی طرح کمپینگ قطعات یدکی ایسوزو را 45 روزه اعلام کرد و خاطر نشان کرد : در همین راستا جلسه توجیهی و معرفی این طرح برای بیش از 200 شرکت از مشتریان عمده محصولات ایسوزو در 11 آذرماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود .

وی افزود : با افتتاح شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل و افزایش ساعات کاری  آن از 7 صبح تا 10 شب ، همزمان با انجام پذیرش و ترخیص خودروها ،اطلاع رسانی لازم نیز در این ارتباط انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : در این جلسه همچنین برخی از قراردادهایی که تاکنون تنظیم گردیده اطلاع رسانی شده  و مسائل و مشکلات مشتریان در قالب فرم های نظر سنجی به نوعی جمع آوری و با ارزیابی صورت گرفته نیازها و مسائل و مشکلات انها مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"