کد خبر: ۲۸۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ؛ احداث فراگیر جایگاههای سوخت تک پمپ در شهرهای بزرگ کشور وارد مرحله عملیاتی شد.

ساخت جايگاههاي سوخت تک پمپ وارد مرحله عملياتي شد

به گزارش خبرخودرو ؛ احداث فراگیر جایگاههای سوخت تک پمپ در شهرهای بزرگ کشور وارد مرحله عملیاتی شد.

مجری طرح احداث جایگاههای سوخت تک پمپ گفت: با توجه به تصمیم وزارت نفت مبنی بر ایجاد جایگاههای عرضه سوخت تک پمپ با پراکنش بالا در شهرهای بزرگ کشور، فعالیتهای گسترده ای در این زمینه انجام شده است.

خسرو جناغی تهیه الزامهای فنی و استانداردها، طراحی پمپ با تیپ های متنوع ساخت جایگاه، مکان یابی و مطالعات نظام مالی را از جمله فعالیتهای انجام شده برای ساخت جایگاههای تک پمپ برشمرد.

وی با بیان این که تحصیل زمین از مهمترین موارد برای احداث این جایگاهها به شمار می رود، اظهار کرد: برای نیل به این هدف موافقنامه ای با سازمان ملی زمین و مسکن برای واگذاری زمین به متقاضیان مبادله شده است.

جناغی نظر شورای شهر و شهرداری تهران را در باره احداث جایگاههای تک پمپ موافق خواند و گفت: بر همین اساس مقرر شده است تا مناطق 22 گانه شهرداری نسبت به تامین زمینهای مورد نیاز طرح احداث جایگاههای تک پمپ اقدام کنند.

مجری طرح احداث جایگاههای سوخت تک پمپ، تصریح کرد: مناطق شهرداری مکلف شده اند تا زمینهای مورد نیاز طرح را به نحوی زمانبندی شده تامین و به صورت اجاره به متقاضیان آماده سرمایه گذاری، واگذار کنند.

وی گفت: با توجه به فراگیر بودن طرح احداث جایگاههای سوخت تک پمپ در شهرهای بزرگ کشور، به منظور تامین زمین با شهرداریهای مراکز استانها و اداره کل راه و شهرسازی آنها نیز هماهنگی شده است.

جناغی شرایط و تسهیلات اجرای طرح احداث جایگاههای سوخت تک پمپ را از هر حیث آماده خواند و گفت: با توجه به فراهم شدن این بستر، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که از امکانات مالی مناسب برخودار هستند می توانند در این طرح فراگیر مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"