کد خبر: ۲۸۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مینی، مدل مخصوص ایالات متحده از مینی کوپر پنج در را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال 2014 به نمایش درآورد.

مینی کوپر پنج در به لس آنجلس راه یافت

گروه بین الملل: مینی، مدل مخصوص ایالات متحده از مینی کوپر پنج در را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال 2014 به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو ، این خودرو تقریبا شبیه به نسخه اروپایی آن است که در نمایشگاه خودروی پاریس ماه اکتبر رونمایی جهانی شد و به تازگی در هند عرضه شده است.

مینی کوپر پنج در دارای طول 3982 میلی متر، عرض 1727 میلی متر، ارتفاع 1425 میلی متر و فاصله بین دو محور 2567 میلی متر است.

مشتریان آمریکایی می توانند این مدل مینی خود را با چهار رنگ بدنه غیر متالیک و 9 رنگ بدنه متالیک سفارش دهند که شامل رنگی جدید به نام آبی Lapisluxury نیز می شود.

داخل این خودرو که دقیقا شبیه به نسخه اروپایی آن است از صفحه نمایش بالای سر و سیستم سرگرمی مینی کانکتد بهره می برد. ظرفیت صندوق عقب این خودرو 278 لیتر است که با تا شدن صندلی های عقب به 941 لیتر افزایش می یابد.

مدل پایه این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری سه سیلندر با قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتون متر است. شتاب صفر تا صد این خودرو 7.6 ثانیه با گیربکس دستی شش سرعته و 7.7 ثانیه با گیربکس اتوماتیک شش سرعته انتخابی است.

نسخه کوپر S این خودرو از موتور 2.0 لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت 189 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتون متر بهره می برد. شتاب صفر تا صد این مدل نیز با گیربکس دستی شش سرعته 6.6 ثانیه و با گیربکس اتوماتیک شش سرعته انتخابی 6.5 ثانیه است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"