کد خبر: ۲۸۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش تعداد سفرهای بین شهری محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته

به گزارش خبر خودرو، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش تعداد سفرهای بین شهری محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 شهر چهارشنبه 28 آبان الی ساعت 24 روز جمعه 30 آبان از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس ممنوع است.

3 - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 30 آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

4 - تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

5 - تردد کلیه کامیون‌ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 28، 29 و 30 آبان از محور هراز ممنوع است.

6- تردد کلیه تریلر بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 جمعه 30 آبان از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به هموطنان می‌باشد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد:‌رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند و در غیر این صورت از حرکت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند، در محورهایی که محدودیت تردد کامیون، کامیونت و تریلر اعلام می‌شود مجاز به تردد نیستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"