کد خبر: ۲۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فورد با معرفی نسخه پرمیوم جدید و لیست طولانی از به روزرسانی ها برای مشتریان در حال به روز رسانی اکسپلورر خود برای سال 2016 است.

به روز رسانی فورد اکسپلورر برای سال 2016

گروه بین الملل: فورد با معرفی نسخه پرمیوم جدید و لیست طولانی از به روزرسانی ها برای مشتریان در حال به روز رسانی اکسپلورر خود برای سال 2016 است.

به گزارش خبرخودرو، طراحی جدید این خودرو کمی به روز شده و بهره وری ایرودینامیک کلی این شاسی بلند را تا 5 درصد ارتقا می دهد. علاوه بر جلوپنجره ای نوین و اسپویلر عقب بازطراحی شده، چراغ های جلوی LED و چراغ های عقب جدید نیز در این خودرو تعبیه شده اند.

نسخه پلاتینیوم جدید برای مدل 2016 این خودرو، اکسپلورر را به رینگ های 20 اینچی، قسمت های کرومی ساتنی و جلوپنجره کرومی ساتنی منحصر به فرد به همراه لوله اگزوزهای ارتقا یافته مجهز می کند.

فورد در پی ارائه تجربه ای پرمیوم در مدل پلاتینیوم این خودرو است که با تمام آپشن های موجود برای آن از جمله دوربین های جلو و عقب 180 درجه، سنسور کناری، نسخه ای ارتقا یافته از سیستم کمک پارک فعال فورد و در صندوق عقب با قابلیت باز شدن بدون دخالت دست که با حرکت پا باز می شود، عرضه می شود.

مدل های پلاتینیوم این خودرو به صورت استاندارد با موتور 3.5 لیتری اکوبوست تواین توربو V6 با قدرت 365 اسب بخار و گشتاور 350 فوت پوند عرضه می شوند.

فورد برای دیگر مدل های این خط تولید موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 290 اسب بخار را حفظ کرده اما موتور 2.0 لیتری اکوبوست توربوشارژ چهار سیلندر را با 2.3 لیتری قدرتمندتر جایگزین کرده است. این موتور جدید دارای قدرت 270 اسب بخار و گشتاور 300 فوت پوند است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"