کد خبر: ۲۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳

نخستین آزمون جامع سنجش مهارت کلیه پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو برگزار شد

به گزارش خبرخودرو ،‌ نخستین آزمون جامع پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو به طور همزمان در 7 شهر کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اعلام این خبر اظهار داشت : این آزمون برای اولین بار به این وسعت در شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو برگزار می شود.

رادین پیمان فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اینکه این آزمون در 108 نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور برگزار گردید ، گفت : در این آزمون بیش از 700 نفر از پرسنل نمایندگی ها به طور همزمان در 7 شهر کشور شرکت کردند.

وی با اشاره به اهمیت نتایج این آزمون اظهار داشت : با برگزاری این آزمون این امکان فراهم می شود تا ارزیابی دقیقی نسبت به مهارت فنی پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو کسب و بر اساس آن برنامه های آموزشی لازم جهت ارتقاء مهارت فنی پرسنل نمایندگی ها تدوین نمود.

وی تاکید کرد : قطعا کسانی که در این آزمون شرکت نکرده اند و یا به دلیل عدم مهارت کافی موفق به دریافت گواهینامه این ازمون نگردند،  امکان فعالیت در شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو را نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو همچنین از برگزاری این آزمون به طور منظم و سالانه خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این آزمون هر سال برگزار خواهد شد و در فواصل برگزاری آن دوره های آموزشی برنامه ریزی شده ،اجرا می شود

پیمان فر با اشاره به اینکه این آزمون گام اول برای دومین دوره رقابت فنی نمایندگی های مجاز مدیران خودرو است ، گفت : این آزمون علاوه بر امکان ارزیابی اطلاعات فنی پرسنل و برنامه ریزی مناسب برای برگزاری دوره های آموزشی ، زمینه ای جهت سنجش میزان اثر بخشی دوره هایی که تاکنون برگزار شده  فراهم می نماید.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابت فنی نمایندگی های مدیران خودرو در سال گذشته، اظهار داشت : در ماههای آینده، دور دوم رقابت فنی نمایندگی های مجاز مدیران خودرو که به صورت تئوری و عملی خواهد بود در تهران برگزار خواهد شد که نفرات برتر و منتخب سال آینده به آزمون رقابت فنی شرکت چری که به صورت بین المللی در چین برگزار می شود اعزام خواهند شد.

پیمان فر در پایان هدف  نهایی از انجام اینگونه فعالیتها را افزایش میزان رضایت مشتریان از مدیران خودرو اعلام کرد و افزود اولویت اول شرکت ، مشتریان و افزایش خدمات رسانی و رضایت ایشان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"