کد خبر: ۲۸۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۳

حضور تام در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت برق

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو ، چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت برق با حضور تام و ساير شركت‌هاي توانمند حوزه با ارايه آخرين دستاوردهاي حوزه صنعت برق خود برگزار شد.

شركت تام با توجه به عملكرد خوبي كه در حوزه اجراي پست‌هاي شبكه توزيع برق داشته است، سعي كرده به گونه‌اي متفاوت در اين نمايشگاه حضور يابد.

اين شركت پروژه‌هاي پست برق ويژه‌اي را در مناطق خراسان و كرمان در دست دارد يا به انجام رسانده است كه دو پروژه آن(پست برق فولاد بردسير و اسكان) به پايان رسيده و دو پست ديگر(پست جاجرم و شيروان) نيز در دست انجام است.

انجام پروژه‌هاي پيچيده و بزرگ پست برق را مي‌توان نمادي از تحقق اقتصاد مقاومتي، در راستاي جهت‌گيري‌هاي اقتصادي كشور و دولت، با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري دانست؛ چرا كه همه اينها در زماني اتفاق افتاد كه كشور در شرايط محدوديت‌هاي اقتصادي به سر مي‌برد و بحث تامين تجهيزات از چالش‌هاي اصلي در پست‌هاي برق است.

با اين حال تام توانست با استفاده كارشناسان خود كه عمدتا از نخبگان دانشگاهي تشكيل مي‌شوند همچنين توان داخلي و ارتباطاطي كه با شركت‌هاي خارجي دارد، به اين مهم فائق آيد.

لازم به ذكر است در پست برق سرپوشيده اسكان منطقه خراسان (پست 132 كيلو ولت به 20 كيلو ولت) از حداقل فضا استفاده شده و مباحث پدافند غيرعامل نيز در آن به خوبي رعايت شده است. چنين پروژه‌اي براي اولين بار در ايران به انجام رسيده است.

در نمايشگاه امسال فضايي درنظر گرفته شد تا افرادي که دستاوردهاي دانش بنيان و ابتکارات و اختراعاتي در صنعت برق دارند، دستاوردهاي خود را در نمايشگاه به گذارند.

چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت برق در محل دائمي نمايشگاه‌هاي ‌بين‌المللي تهران برگزار شد و تام‌ايران‌خودرو در غرفه‌اي به مساحت 64 مترمربع، در سالن خليج فارس از 17 تا 20 آبان‌ماه پذيراي بازديدكنندگان است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"