کد خبر: ۲۷۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خبرگزاری تسنیم: شرکت ارتباطات زیر ساخت ده میلیون و ۷۰۰ هزار دقیقه ارتباطات حجاج ایرانی را با بستگانشان در ایران برقرار کرد.

حسین معدنی پور با اعلام این مطلب افزود: از این میزان 8 میلیون 300 هزار دقیقه ترافیک صادره و دو میلیون و 400 هزار دقیقه ترافیک وارده از عربستان به کشورمان است.

وی گفت: ترافیک حج سال 1393 از 10 شهریورماه سال جاری با اعزام زائران عزیز به کشور عربستان آغاز شد و از 10 هزار دقیقه ترافیک صادره و 10 هزار دقیقه ترافیک وارده در روزهای ابتدایی به 320 هزار دقیقه ترافیک صادره و 70 هزار دقیقه ترافیک وارده در شلوغ‌ترین روز که 15 مهرماه بین دو عید قربان و غدیر بود، رسید و به طور متوسط زمان مکالمات (ACT) رد و بدل شده با آن کشور نیز در حدود 2 دقیقه بوده است.

او افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت برای ارتباطات رومینگ، علاوه بر امکانات سیگنالینگی کمپانی الجوال، از امکانات سیگنالینگی سه ترانزیت کننده سیگنالینگی بزرگ شامل کشورهای بلژیک ، آلمان و امارات برای انتقال ترافیک رومینگ زائران ایرانی استفاده کرد.

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: همچنین برای تسهیل ارتباط زائران و ارتباط با کشور عربستان در این ایام، علاوه بر مسیرهای مستقیم‌، تعداد 11 کمپانی ترانزیت کننده معتبر به مجموعه ظرفیت‌های حمل ترافیک عربستان اضافه شد.

وی تصریح کرد: بیشترین ترافیک عربستان درسال 1393 از شبکه همراه اول بوده که درحدود 50 درصد کل ترافیک را تشکیل می‌دهد و سپس ایرانسل و شرکت‌های مخابراتی استانی بیشترین میزان ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"