کد خبر: ۲۷۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: به تازگی تصاویر جدیدی از واکسهال ویوای نوین منتشر شده که اولین محصول Luton با نشان Viva در سال 1979 بوده است.

خودروی شهری واکسهال ویوا فاش شد

گروه بین الملل: به تازگی تصاویر جدیدی از واکسهال ویوای نوین منتشر شده که اولین محصول Luton با نشان Viva در سال 1979 بوده است.

به گزارش خبرخودرو، ویوا با قیمتی کم تر از 11187 دلار تنها به صورت یک هاچ بک پنج در موجود خواهد بود و بر اساس پلتفرم جدیدی از جنرال موتورز ساخته می شود.

تصاویر فاش شده از این خودرو جزئیات سبک ویوا را نشان می دهند. چراغ های جلوی زاویه دار و طرح جلوپنجره آشنا، به ویوا ظاهر یک واکسهال را می دهند.

شواهدی از برچسب های blade روی درهای این خودرو دیده می شود که در Insignia و Zafira تورر استفاده شده بود در حالی که پشت این خودرو بسیار شبیه به کورسای پنج در است.

کلید تقاضای بالا برای این خودرو هزینه کم آن است.

به نظر می رسد ویوا با موتور 1.0 لیتری سه سیلندر توربو موجود خواهد بود که آدام را احیا کرده و موتور محبوب در کورسای جدید است. آلایندگی CO2 کم تر از 100 گرم در هر کیلومتر و میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 29.7 کیلومتر برای این خودرو پیش بینی می شود.

ویوا اولین مدل از واکسهال طی 20 سال اخیر خواهد بود که نامی مشترک با اوپل ندارد. در عوض، نسخه آلمانی این خودرو Karl نامیده خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"