کد خبر: ۲۷۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
در پایان نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری
به گزارش خبر خودرو، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به دلیل حضور فعال در «دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری» با اهدای لوح، مورد تقدیر ستاد برگزاری این نمایشگاه قرار گرفت.

لوح تقدیر به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اهدا شد

به گزارش خبر خودرو، معاونت حمل و نقل و ترافیک  شهرداری تهران به دلیل حضور فعال در «دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری» با اهدای لوح، مورد تقدیر ستاد برگزاری این نمایشگاه قرار گرفت.

حضور این معاونت در نمایشگاه مذکور با توجه به مشارکت مراکز علمی و تحقیقاتی، مشاوران و شرکت های برجسته داخلی و خارجی و سازمان های دولتی و غیر دولتی فعال، به عنوان فرصتی جهت آشنایی با آخرین دست آوردها، تکنولوژی ها و دانش فنی روز دنیا انجام شد.

بر اساس این گزارش در متن لوح اهدایی ستاد برگزاری نمایشگاه به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: <حضور موفق و چشمگیر آن مجموعه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری جلوه و شکوهی خاص به این نمایشگاه بخشید.>

گفتنی است «دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری» از چهارم تا هفتم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، دست آوردها، فرصت های سرمایه گذاری، قابلیت ها، امکانات و فعالیت های ده ها شرکت داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"