کد خبر: ۲۷۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، خودرو ریچ پارس خودرو که در نمایشگاه بغداد به نمایش در آمده مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

ریچ رقیب دو کابین ها در عراق شد

به گزارش خبر خودرو، خودرو ریچ پارس خودرو که در نمایشگاه بغداد به نمایش در آمده مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

خودرو وانت ریچ که محصولی از شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا است با برخورداری از مزیت های ویژه و توانمندی های خود توانسته نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب نماید.

بر اساس این گزارش خودرو ریچ به عنوان یک وانت دو کابین با داشتن قیمت مناسب و رقابتی در حدود 13 هزار دلار بدون هزینه پلاک در کشور عراق توانسته خود را در بین سایر دو کابین های موجود در این کشور معرفی کند و گوی سبقت را از بقیه خودروهای هم کلاس خود برباید و توجه مشتریان را به خود جلب کند.

از دیگر مزایای خودرو ریچ می توان به دارا بودن فضای مناسب داخل کابین، ظاهر زیبا و توانمندیهای فنی آن اشاره کرد که توانسته در بازار عراق که سبد متنوعی از خودروهای دو کابین با برندهای مختلف و معتبر دنیا در آن وجود دارد به خوبی نظر علاقمندان را به خود جلب کند.

گروه خودروسازی سایپا این خودرو را با هدف محک زدن بازار عراق در این نمایشگاه عرضه کرده که همچون سایر خودروهای این گروه، با استقبال خوبی از سوی خریداران دولتی و مردم عراق مواجه شده و پیش بینی می شود این خودرو با داشتن مزایای خاص خود بتواند بازارخوبی برای خود به دست آورد. 

   

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"