کد خبر: ۲۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، مشتريان وارانتي گروه خودروسازي سايپا با هر بار مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز سايپا از تخفيف ويژه باشگاه مشتريان در ارائه خدمات بهره‌مند مي‌شوند.

برخورداری مشتريان وارانتی سايپا از تخفيف ويژه باشگاه مشتريان

به گزارش خبرخودرو ، مشتريان وارانتي گروه خودروسازي سايپا با هر بار مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز سايپا از تخفيف ويژه باشگاه مشتريان در ارائه خدمات بهره‌مند مي‌شوند.

مهدي روزبهاني، معاون خدمات سايپايدك با اعلام اين خبر افزود: در راستاي ايجاد وفاداري در مشتريان گروه خودروسازي سايپا و همچنين با هدف بهبود فضاي كسب و كار، مشترياني كه دوره گارانتي خودرو آنها سپري شده است با مراجعه به نمايندگي‌هاي سايپا در سراسر كشور مي‌توانند از تخفيف 5 درصدي ويژه باشگاه مشتريان براي دريافت خدمات استفاده كنند.

وي ادامه داد: اين اقدام در راستاي راه‌اندازي باشگاه مشتريان سايپا انجام شده و موجب افزايش رضايت مشتري خواهد شد.

معاون خدمات سايپايدك در توضيح چگونگي اجراي اين فرآيند در شبكه نمايندگي‌ها گفت: نمايندگي‌ها براي مبلغ پرداختي توسط مشتري در هر پذيرش،‌ 5 درصد تخفيف اعمال  مي‌كنند كه مشتري مي‌تواند از ميزان تخفيف اعلام شده به دلخواه تا سقف مشخص شده استفاده نمايد. همچنين مشتري مي‌تواند بخشي از اين ميزان تخفيف را خرج نمايد كه در فاكتور نهايي با عنوان تخفيف هديه باشگاه مشتريان اعمال مي‌گردد.

روزبهاني ادامه داد: تخفيف ياد شده در صورت‌حساب مشتري و هنگام دريافت پيش فاكتور قابل مشاهده مي‌باشد. علاوه بر اين، ميزان تخفيف ارائه شده در سيستم باشگاه مشتريان محاسبه و به صورت پيامك براي مشتري ارسال مي‌گردد.

وي افزود: اولين مراجعه شامل تخفيف نبوده و ميزان تخفيف از مراجعه اول محسوب و براي مراجعه بعدي ذخيره مي‌گردد.

معاون خدمات سايپايدك با اشاره به ساير اقدامات انجام شده توسط سايپايدك در راستاي همگرايي بيشتر با مشتريان، گفت: بهره‌برداري از نرم افزار تلفن همراه سايپايدك و همچنين راه‌اندازي سامانه تشخيص قطعات تقلبي از قطعات اصلي به وسيله ارسال پيامك به شماره 50001813 از جمله اقداماتي است كه در سازمان خدمات پس از فروش سايپا براي جلب رضايت حداكثري مشتريان و بالا بردن كيفيت خدمات انجام شده است. لذا اميدواريم با راه‌اندازي كامل باشگاه مشتريان و اجرايي شدن طرح‌هاي در دست مطالعه، تمام اين خدمات در قالب يك مجموعه به مشتريان ارائه شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"