کد خبر: ۲۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳

 

به گزارش مشرق، سیامند رحمان پس از کسب عنوان قهرمانی دربازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: تمرینات منظمی را دنبال کرده و بسیار آماده بودم و می‌توانستم به قولی که پیش از این داده بودم عمل کنم، اما با احترام به تصمیم مربیان این وزنه‌ها را زدم. تلاش می‌کنم در رقابت‌های پارالمپیک ریو وزنه بالای 300 کیلو گرم را مهار کنم.

وی درباره سطح رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی خاطرنشان کرد: سطح رقابت‌ها برخلاف آنچه که تصور می‌شد بالا بود، البته چند حریف جدی من از جمله نماینده کشور عراق به دلیل حملات داعشی‌ها نتوانست دراین رقابت‌ها حاضر شود.

وی با اشاره به ددمنشی‌های گروه داعش تصریح کرد: مدالم رابه مردم کوبانی که این روزها روزگار سختی را می‌گذرانند تقدیم می‌کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر آرامش به این منطقه بازگردد.

وی درباره دیگر نماینده ایران در این دسته نیز گفت: منصور پورمیرزایی از دوستان خوب من است مهم این بود که مدال‌های طلا و نقره برای کاروان ایران به دست بیاید که آمد.

رحمان درخصوص تمریناتی که در طول این مدت داشته اظهار داشت: در ایران تمرینات با انگیزه فراوان و با جدیت دنبال می‌کردیم. در اینچئون باتوجه به اختلاف ساعت قدری کارمان سخت‌تر شد، اما خوشبختانه خود را به شرایط عادی رساندم و توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.

سیامند رحمان درجریان رقابت‌های وزنه برداری پاراآسیایی امروز سه بار رکورد جهان را شکست؛ او امروز با وزنه 292 کیلوگرمی به کارخود پایان داد.
منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"