کد خبر: ۲۷۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان یزد از آغاز طرح جایگزینی اتوبوسهای فرسوده خبر داد و گفت: در این طرح اتوبوس هایی با استاندارد یورو 2 و یورو 3 جایگزین اتوبوسهای فرسوده خواهند شد.

آغاز طرح جایگزینی اتوبوسهای فرسوده دراستان یزد

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان یزد از آغاز طرح جایگزینی اتوبوسهای فرسوده خبر داد و گفت: در این طرح اتوبوس هایی با استاندارد یورو 2 و یورو 3 جایگزین اتوبوسهای فرسوده خواهند شد.

کریمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : از آغاز مهرماه حدود 20 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی استان یزد بازسازی شده است.

وی تصریح کرد : یکی از مهمترین طرح هایی که در سازمان اتوبوسرانی استان یزد مورد بررسی قرار گرفته است بحث نوسازی ایستگاههای قدیمی با عمر بیش از 30 سال است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود :همچنین از جمله طرحهایی که تاکنون به صورت اجرایی در آمده است ایجاد خطوط ویژه در استان یزد می باشد که در حال حاضر یک جایگاه ایستگاه خط ویژه از دولت آباد تا پایانه غدیر نصب شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان یزد با اشاره به طرح ساماندهی  سرویس مدارس گفت: حدود 756 مینی بوس در زمینه سرویس دهی مدارس در حال فعالیت هستند و روزانه 16هزار دانش آموز از این تسهیلات برخوردار می شوند.

کریمی اظهار داشت: درصورتی که شهروندان ازسیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند میزان آلودگی کاهش یافته و همچنین در وقت و هزینه آنها صرفه جویی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"