کد خبر: ۲۷۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نسل بعدی آئودی A8 از سیستم هدایت کاملا خودکاری بهره می برد که این خودروساز آلمانی ادعا می کند از اکثر راننده ها بهتر خواهد بود.

تجهیز آئودی A8 جدید به هدایت خودران

گروه بین الملل: نسل بعدی آئودی A8 از سیستم هدایت کاملا خودکاری بهره می برد که این خودروساز آلمانی ادعا می کند از اکثر راننده ها بهتر خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، مدیر ارتباطات محصول این خودروساز، Stefan Moser در زمان عرضه آئودی A6 جدید در Dresden آلمان رونمایی این سیستم در نمایشگاه CES ژانویه سال آینده در لاس وگاس را تایید کرد.

وی پیش بینی می کند آئودی طی دو سال آینده تکنولوژی خودروی کاملا خودران خواهد داشت البته گفته می شود که قوانین دولتی عرضه آن در بازار را به تعویق می اندازند.

Moser گفت: "مشکل ما قوانین است اما تا سال 2016 یا 2017 این خودرو را عرضه می کنیم. A8 بعدی سیستمی کاملا خودران خواهد داشت."

وی افزود: "سیستم های خودران باید همیشه بهتر از انسان ها باشند. این سیستم ها تلفن نمی کنند، با سرنشینان صحبت نمی کنند و با بسیاری از موارد موجود گیج نمی شوند. به نظر من خودروهای ما از بسیاری از رانندگان بهتر هستند."

با این که A8 قادر خواهد بود به طور خودران هدایت شود اما در حال حاضر فلسفه آئودی ساخت سیستمی است که به جای کنترل کامل خودرو به راننده کمک کند.

در حالی که فعلا برای A8 جدید که در سال 2016 یا 2017 عرضه خواهد شد چنین برنامه ای اتخاذ نشده اما آئودی می تواند در آینده دو سیستم هوشمند مصنوعی را در خودرو تعبیه کند تا کنترل آن را کاملا بر عهده گیرند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"