کد خبر: ۲۷۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدك گفت: كسب عنوان صادر كننده نمونه كشور توسط سايپايدك مسووليت ما را براي افزايش ميزان صادرات و كمك به توسعه صادرات غير نفتي كه بستر توسعه پايدار است، بيشتر مي‌كند.

افزايش صادرات غير نفتي بستر توسعه پايدار را فراهم مي‌كند

به گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدك گفت: كسب عنوان صادر كننده نمونه كشور توسط سايپايدك مسووليت ما را براي افزايش ميزان صادرات و كمك به توسعه صادرات غير نفتي كه بستر توسعه پايدار است، بيشتر مي‌كند.

مهندس مصطفي وحيدزاده طي سخناني در ديدار با كاركنان مديريت صادرات، ضمن تبريك كسب عنوان صادر كننده نمونه كشوري اظهار داشت: ما به عنوان يكي از اعضاي گروه خودروسازي سايپا به خود مي‌باليم كه توانستيم با تكيه بر همت و تلاش كاركنان و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي داخلي، عنوان صادر كننده نمونه را از آن خود كنيم.

وي افزود: يكي از مواردي كه در سالهاي اخير در بخش صادرات همواره مورد تاكيد مديران ارشد نظام قرار گرفته، توسعه صادرات غير نفتي است و هر يك دلاري كه از اين مسير بر درآمد كشور افزوده شود ارزشمند است. سايپايدك نيز به سهم خود توانسته است در اين مسير گام بردارد هرچند كه نبايد به موفقيت‌هاي كنوني بسنده كنيم بلكه بايد با تلاش بيشتر و برنامه‌ريزي منسجم، اين راه را ادامه دهيم.

مديرعامل سايپايدك در ادامه با اشاره به از خودگذشتگي‌هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس، موفقيت‌هاي امروز را مديون ايثار آنان دانست و گفت: نبايد فكر كنيم كه دوران جهاد تمام شده است بلكه شكل آن تغيير يافته و بايد با تلاش و كوشش بيشتر، راه شهدا و جانبازان را ادامه دهيم. امروز وظيفه ما اين است كه با بهره گيري حداكثري از امكاناتي كه در اختيار داريم، بهترين نتيجه را كسب كنيم و در عرصه اقتصادي به سمت رهايي از اقتصاد تك محصولي و توسعه صادرات غير نفتي حركت كنيم.

وي با اشاره به تجربيات كشورهاي مختلف در زمينه توسعه صادرات، افزود: در شرايطي كه در زمينه اقتصادي كشور با مشكلاتي روبرو شده است، افزايش صادرات براي خروج از ركود اقتصادي ارزشمند است.

مهندس وحيدزاده افزايش رضايت مشتري و توسعه كسب و كار را دو وظيفه اصلي سايپايدك برشمرد و تاكيد كرد: هر اقدامي كه در اين زمينه انجام شود موجب ارتقاء سازمان خواهد شد و افزايش صادرات مي‌تواند پشتوانه‌اي براي اين دو ماموريت اصلي سازمان باشد.

مديرعامل سايپايدك با تاكيد بر اينكه تحت هيچ شرايطي نبايد در صدور قطعات يدكي و خدمات فني وقفه‌اي ايجاد شود، گفت: رشد صادرات و توسعه صادرات نيازمند شناسايي تامين كنندگان جديد و قيمت‌هاي رقابتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

مهندس وحيدزاده گفت: حضور موفق ما در بازارهاي هدف سايپا و تامين قطعات و خدمات فني مورد نظر مشتريان در كشورهاي خارجي، علاوه بر كسب منابع ارزي، موجب توسعه محصولات گروه سايپا شده است؛ لذا تامين نيازهاي بازار هدف را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار داده‌ايم تا بتوانيم به موفقيت‌هاي گروه سايپا در زمينه صادرات كمك كنيم.

لازم به ذكر است سازمان خدمات پس از فروش سايپا (سايپايدك) موفق شد در حوزه خدمات فني، قطعات يدكي و مجموعه خودرو عنوان صادركننده نمونه كشور را از آن خود كند.

كشورهاي حوزه خاورميانه، آفريقا، آسياي ميانه و آمريكاي لاتين از جمله بازارهاي عمده صادرات سايپايدك مي‌باشند و اين شركت ضمن انجام برنامه‌ريزي راهبردي جهت گسترش حضور خود در بازارهاي صادراتي با هدف ارتقاء برند سايپا و نيز ارتقاء سطح كيفي خدمات ارائه شده توسط شبكه خارج از كشور به مشتري، با همكاري واحدهاي تخصصي شركت، اقدامات متنوعي مانند سفارش‌گذاري، تامين و ارسال قطعات يدكي تحت برند سايپا و استانداردسازي شبكه خدمات پس از فروش را انجام داده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"