کد خبر: ۲۷۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، «سرزده» این هفته با رئیس پلیس راهور کشور به طور ناشناس راهی محور تهران- قم شد.

بازدید سرزده رئیس پلیس راهور از جاده ها

به گزارش خبر خودرو، «سرزده» این هفته با رئیس پلیس راهور کشور به طور ناشناس راهی محور تهران- قم شد.

سردار مومنی وقتی از داخل خودرو برخورد پلیس با خودروهای متوقف شده را رصد می‌کرد، درباره یک دستور سازمانی گفت: پلیس برای تحویل مدارک باید نزد خودروی متوقف شده برود و نیازی به پیاده شدن سرنشینان نیست.

در ادامه مسیر هنگامی که به نزدیکی مقر پلیس راه قم رسیدیم، پلیس سرنشینان خودروئی که کمربندها را نبسته بودند دید اما به آن‌ها تذکر نداد؛ سردار مومنی فرد خاطی را به ذهن سپرد.

رئیس پلیس راهور کشور به شکل ناشناس نزدیک مقر پلیس راه قم پیاده شد و به سراغ مردم رفت تا از مشکلاتشان بپرسد، اما چون آن‌ها فکر می‌کردند سردار یک رهگذر معمولی است از کنار ایشان با بی تفاوتی می‌گذشتند و سرانجام یکی از همکاران رئیس پلیس راهور کشور که اتفاقی با خانواده سفر می‌کرد سردار مومنی را شناخت و همه ماجرا لو رفت.

در ادامه پس از آنکه هویت رئیس پلیس راهور کشور شناخته شد مردم دور سردار مومنی جمع شدند و از دغدغه‌هایشان گفتند.

یکی از راننده‌ها گفت که مسیری را برای لحظه ای دو کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز رفتم و جریمه شدم و سردار مومنی در جواب وی از مردم خواست حداکثر سرعت خود را پایین‌تر از سقف مجاز تعریف کنند.

وی همچنین در گفتگو با یکی دیگر از رانندگان دیررساندن مسافران به مقصد را غیرقانونی دانست.

رئیس پلیس راهور کشور ارسال کد 7 به سامانه پیامکی پلیس راه را سابقه تشویقی خواند که در پرونده راننده ثبت می‌شود.

در ادامه سردار مومنی، پلیسی را که پیش از این تذکری برای بستن کمربند ایمنی سرنشینان خودرو در نزدیکی مقر پلیس راه قم نداده بود خواست و به وی تذکر همراه با درج در پرونده داد.

در پایان هم سردار مومنی از فرمانده پلیس راه قم خواست با مردم همان رفتاری را داشته باشند که با رئیس پلیس راهور کشور دارند و مردم را به چشم رئیس پلیس اما با لباس شخصی ببینند.

برخلاف آمدن که سردار و همراهان ناشناس بودند و کسی در طول مسیر آن‌ها را نمی‌شناخت، در مسیر بازگشت و با مشخص شدن اینکه رئیس پلیس در جاده است همه خودروهای پلیس مرتب سرجای خود ایستاده بودند و همکاران سردار به وی ادای احترام می‌کردند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"