کد خبر: ۲۷۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، همایش توسعه خدمات با رویکرد حمایت از تولید ملی روز گذشته به همت شرکت خدمات فنی رنا در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

رونمایی از 3 محصول مشترک رنا اسپیدی ، رنا پیستون و رنا لنت در همایش توسعه خدمات با رویکرد حمایت از تولید ملی

به گزارش خبر خودرو،  همایش توسعه خدمات با رویکرد حمایت از تولید ملی روز گذشته به همت شرکت خدمات فنی رنا در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، درآغاز این همایش مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضر در این همایش گفت : امید است با برگزاری همایش توسعه خدمات با رویکرد حمایت از تولید ملی و استفاده از داشته های یکدیگر گام موثری در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری برداریم.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا نیز در ادامه این همایش و همزمان با رونمایی از 3 محصول مشترک شرکت خدمات فنی رنا با عنوان رنا اسپیدی، رنا پیستون و رنا لنت ، از ارائه دو خدمت جدید  شرکت خدمات فنی رنا در حوزه گارانتی قطعات یدکی و پارت کاتالوگ الکترونیکی به نمایندگان و عاملین فروش قطعات یدکی خبر داد.

مهندس میر منصف با اشاره به اینکه در دو خدمت جدید ارائه شده "گارانتی قطعات یدکی و سیستم پارت کاتالوگ الکترونیکی رنا " تلاش شده است تا سیستمی کاملا متمایز و با لحاظ سه اصل سهولت – سرعت و دقت طراحی شود ، اظهار امیدواری کرد تا بکارگیری این دو سیستم بتواند ابزار موثری در ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان نهایی محصولات شرکت سایپادیزل و موجب رونق کسب و کار نمایندگان و عاملین فروش قطعات شرکت خدمات فنی رنا شود.

وی در ادامه ضمن معرفی سیستم خدمات تعمیرگاهی شرکت خدمات فنی رنا و  سیستم فروش قطعات یدکی عنوان داشت : این سیستم میتواند عامل موثری در ایجاد اطمینان به مشتریان در ارتباط با خرید قطعات یدکی اصلی و تضمین آن باشد.

وی افزود : با استفاده از بکار گیری این سیستم، زمان خرید قطعات و یا زمان استفاده از امتیاز گارانتی قطعات یدکی برای مشتریان بسیار کاهش یافته و به حداکثر 3 دقیقه خواهد رسید. همچنین با ارائه سیستم پارت کاتالوگ الکترونیکی رنا سهولت ، سرعت و دقت در نهایت ممکن خود برای سیکل سفارش گذاری قطعات یدکی تا تامین آن برای نمایندگان و فروشگاههای مجاز تضمین خواهد شد.

وی در ادامه به اعلام برخی از قابلیتهای این سیستم از قبیل سرعت دسترسی به اطلاعات درست و جامع از قطعات ، امکان جستجوی قطعات با شرح انگلیسی و فارسی و از طریق مجموعه ها و زیر مجموعه های مختلف ، ثبت تغییرات مهندسی (DCN) به همراه سوابق و اطلاعات قبل و همچنین امکان شناسایی قطعات مشترک در خودروهای متفاوت پرداخت و عنوان داشت تا پایان سال جاری این قابلیت برای سایر محصولات پر تیراژ شرکت فراهم خواهد شد.

در ادامه این همایش از 3 محصول مشترک رنا اسپیدی ، رنا پیستون و رنا لنت که با همکاری شرکت های نفت سپاهان ، پیستون ایران و جهان ترمز کاشان با شرکت خدمات فنی رنا صورت گرفته بود، رونمایی شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"