کد خبر: ۲۷۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

استقرار سيستم احراز هويت قطعات اصلی در شرکت خدمات فنی  رنا با هدف اعتماد سازی مشتريان

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در همایش توسعه خدمات با رویکرد حمایت از تولید ملی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت : شرکت خدمات فنی رنا در راستای ماموریت خود ( کمک به بهره وری حمل و نقل جاده ای از طریق تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش) همواره در تلاش است مشتریان محصولات شرکت سایپا دیزل را در تمامی مراحل چرخه عمر کامیون پشتیبانی  نماید.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، مهیار عسگریان افزود : این همایش با هدف معرفی توانمندی تامین کنندگان داخلی و معرفي برندهاي مشترك رنا با آنها برگزار گرديد . پرده برداري از سيستم گارانتي قطعات و اطلاعات فني قطعات از ديگر مواردي بود كه در اين همايش به آگاهي نمايندگان و فروشگاههاي مجاز رسانده شد.

وی گفت : برخی از رانندگان خودروهای تجاری پس از اتمام دوران گارانتی در زمان تعمیر و یا سرویس خودروی خود از قطعات متفرقه فاقد کیفیت استفاده می کنند و این کار موجب کاهش  عملکرد خورو، افزایش استهلاک و هزینه های مربوطه، افزایش مصرف سوخت و کاهش ایمنی می گردد.

وی افزود : شرکت خدمات فنی رنا برای این دسته از مشتریان اقدام به تعریف منابع جایگزین داخلی نموده است و در تلاش است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تامین اقلام مصرفی و قطعات یدکی را در سایر مراحل چرخه عمر کامیون کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا  تاکید کرد : در سال جاري و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد مقاومتی» این حرکت شدت و سرعت بیشتری گرفت، به گونه ای که با حمایت از تولید ملی و کمک به ارتقای توانمندی های داخلی، تامین کنندگان ایرانی توانستند کیفیتی به مراتب بالاتر از قطعات وارداتی ارزان و نامعتبر فراهم نمایند به این ترتیب از رانندگان و مشتریان محصولات سایپا دیزل و ديگر ذينفعان از قبيل تامین کنندگان داخلی و نمایندگی های مجاز، حمایت مي گردد.

عسگریان اظهار داشت : فراموش نکنید " کمک به بهره وری حمل و نقل جاده ای " که به عنوان هدف نهایی رنا در بیانیه ماموریت آن درج شده است، علاوه بر رونق کسب و کار رانندگان و نمایندگی های مجاز، با ارتقا در سطح تعالي شركت رنا و سایپا دیزل منجر به شكوفايي اقتصاد ملي مي شود.

وی گفت : استقرار سیستم کلیم قطعات، ضمن آنکه بیانگر سطح کیفبت تولیدات داخلی است، ریسک تامين مطمئن نمایندگی ها را به شرکت رنا و یا تامین کنندگان اصلی منتقل می نماید.

وی در ادامه اشاره كرد : بسیاری از فعالان بازار اقدامات خود را با نگرش كوتاه مدت پیگیری می کنند. ولی شرکت رنا با توجه به ارزش های سازمانی خود،با رعايت اخلاق حرفه اي و پايبندي به مسئوليتهاي اجتماعي  منافع بلند مدت  همه گروه های ذینفع را در نظر می گیرد.

وی تصریح کرد : ترویج و نصب قطعات با کیفیت علاوه بر کمک به تداوم کسب و کار راننده،ارتقا ایمنی جاده ها ، موجب افزایش وفاداری و مراجعه دوباره مشتريان به شبکه نمایندگی ها و تداوم کسب و کار آنها خواهد شد و در نتیجه توليد کنندگان داخلي می توانند به حیات و رشد خود ادامه دهند.

عسگریان تاکید کرد : شرکت خدماتی فنی رنا نه تنها شرکت های فعال در زنجیره ارزش خود را به عنوان رقیب فرض نمی کند بلکه آنان را شرکای استراتژیک خود می داند و درتلاش است با برقراري تعاملات سازنده، رابطه برد – برد طولانی مدت با آن ها برقرار  نماید. به این ترتیب رشد و ارتقای توان و قابلیت های آنان، مزیت های رقابتی رنا را افزایش خواهد داد و بقای آن را در بلند  مدت حفظ خواهد کرد.

وی در ادامه به برنامه شرکت رنا برای اعتماد سازی مصرف كنندگان اشاره کرد و گفت : استقرار سیستم اعلام احراز هویت قطعات اصلی به مشتری از برنامه های اصلی مرتبط بااین فرایند است. اين سيستم با دريافت كد قطعه خريداري شده از سوي مشتري ، باارسال پيامك ايشان را از خريد قطعه معتبر شركت رنا مطمئن مي سازد.

وی افزود : حمایت از نمایندگی ها از طریق مشاوره های مدیریتی و به اشتراک گذاری تجربیات و دانش شرکت ولوو از ديگر برنامه هايي است كه در سال جاري در شركت رنا طرح ريزي و استقرار يافته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"