کد خبر: ۲۷۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، به منظور سهولت بیشتر در سوخت رسانی به خودروهای نفت گاز سوز، شمار جایگاههای منتخب دارنده کارت آزاد نفت گاز (گازوییل) در استان تهران افزایش یافت.

جایگاههای منتخب دارنده کارت آزاد گازوییل در تهران افزایش یافت

به گزارش خبر خودرو، به منظور سهولت بیشتر در سوخت رسانی به خودروهای نفت گاز سوز، شمار جایگاههای منتخب دارنده کارت آزاد نفت گاز (گازوییل) در استان تهران افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در توضیح کارتهای آزاد ویژه جایگاههای سوخت، گفت: برای این که خودروهای گازوییل سوز فاقد کارت سوخت (به هر دلیل مانند مفقود شدن، شکسته شدن، سرقت و ...) مشکلی برای سوختگیری نداشته باشند، کارت سوخت آزاد گازوییل در جایگاههای منتخب پیش بینی شده است.

سید ناصر سجادی با بیان این که در استان تهران نیز از شروع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، کارتهای آزاد ویژه عرضه گازوییل در جایگاههای منتخب (به تعداد معدود) پیش بینی شده است، تصریح کرد: با توجه به  نیاز سنجی انجام شده در این زمینه مقرر شد تا کارت آزاد گازوییل بیشتری در اختیار جایگاههای سوخت این استان قرار گیرد.

به گفته وی هم اکنون این کارتها (کارت آزاد گازوییل) در جایگاههای منتخب استان تهران از جمله مسیرهای اصلی ترانزیت ورودی و خروجی این استان توزیع شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین تاکید کرد: هیچگونه تغییری در سهمیه بندی عرضه آزاد نفت گاز با کارت خودرو گاز ایجاد نشده و کارتهای سوخت مربوط به عرضه این فرآورده نیز فعال است.

وی تاکید براین که عرضه گازوییل سهمیه (یارانه ای) و آزاد طبق روال معمول در جایگاههای سوخت انجام می شود، گفت: دریافت آزاد گازوییل با کارت سوخت زمانی امکان پذیر است که سهمیه یارانه ای موجود در آن تمام شده باشد؛ بنابراین، مطلب منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه عرضه گازوییل آزاد با استفاده از کارت سوخت در جایگاهها انجام نمی شود، صحیح نیست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"