کد خبر: ۲۷۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: معاون اجرایی سوزوکی، Toshihiro Suzuki اظهار داشت که احتمال کمی برای تولید نسل بعدی گرند ویتارا وجود دارد.

جایگزینی برای سوزوکی گرند ویتارا در نظر گرفته نشده است

گروه بین الملل: معاون اجرایی سوزوکی، Toshihiro Suzuki اظهار داشت که احتمال کمی برای تولید نسل بعدی گرند ویتارا وجود دارد.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر این مدل در حال ساخت است البته سوزوکی به دلیل تقاضای اندک برای این شاسی بلند رغبت چندانی به این کار ندارد.

لازم به ذکر است که این مدل با ویتارایی که سوزوکی در نمایشگاه خودروی پاریس امسال رونمایی کرد و در سال 2015 به فروش خواهد رفت، تفاوت دارد.

نسل سوم گرند ویتارا در سال 2005 معرفی شد و از همان زمان به دلیل داشتن رقبایی همچون هوندا CR-V، فولکس واگن تیگوآن، تویوتا RAV4 و نیسان Xتریل با تقاضای پایین رو به رو شد.

سوزوکی تلاش کرد تا با فیس لیفت کردن این خودرو در سال 2012 تقاضا برای آن را بالا ببرد اما طراحی قدیمی و ویژگی های خارج از رده نیاز به جایگزینی آن را بالا بردند.

بر اساس گزارشی منتشر شده از انگلستان، تولید مدل نسل سوم کنونی این خودرو پس از فروش تمام دستگاه های موجود در نمایندگی ها تا پایان سال جاری متوقف خواهد شد و هیچ قولی برای عرضه جایگزین آن داده نشده است. البته سوزوکی چنین اقدامی را تایید نکرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"