کد خبر: ۲۷۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، معاون کیفیت شرکت زامیاد از آغاز فاز نخست بازدید مخازن CNG وانت‌های زامیاد دو‌گانه‌سوز، مربوط به مدل‌های1383،1384و1385 که دارای دو مخزن می‌باشند، خبر داد.

بازدید خودروهای دوگانه‌سوز توسط شرکت زامیاد

به گزارش خبر خودرو،  معاون کیفیت شرکت زامیاد از آغاز فاز نخست بازدید مخازن CNG وانت‌های زامیاد دو‌گانه‌سوز، مربوط به مدل‌های1383،1384و1385 که دارای دو مخزن می‌باشند، خبر داد.

محمدحسین زیبنده‌پورمعاون کیفیت شرکت زامیاد با اعلام طرح بازدید و تست ادواری مخازن CNG خودروهای تولیدی شرکت زامیاد بیان داشت: بیش از یک دهه از تولید انبوه خودروهای دوگانه‌سوز در کشور می‌گذرد؛ میانگین عمر مخازن CNG که در هنگام تولید نیز بر روی بدنه آن حک می‌شود حدود15 سال است که بر اساس قوانین، مقررات و آئین‌نامه‌ها بازرسی مخازن CNG، جهت حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد مخازن می‌بایست پس از سه سال از تاریخ تولید، خودرو جهت انجام  تست ادواری و حصول اطمینان از عملکرد این مخازن به مراکز مجاز مراجعه شود.

معاون کیفیت شرکت زامیاد ادامه داد: پس از تحویل خودرو به مشتری در کشور، متأسفانه هیچ نظارتی بر روی خودروهای دوگانه‌سوز CNG وجود ندارد و بدون اینکه بازرسی‌های دوره‌ای بر روی این خودروهای انجام شود، در حال سوخت‌گیری و تردد می‌باشند.

محمدحسین زیبنده‌پور به تشریح طرح فراخوان بازدید ادواری مخازن CNG خودروهای تولید شرکت زامیاد پرداخت و گفت: این شرکت به‌منظور همکاری در اجرای قانون توسط دولت محترم در خصوص بازدید دوره‌ای مخازن CNG خودروهای تولیدی خود و همچنین حصول اطمینان مشتریان از کیفیت و ایمنی محصولات دوگانه‌سوز شرکت زامیاد طرح بازدید ادواری خود را عملیاتی کرده است.

وی ادامه داد: طرح بازدید مخازن CNG در فاز نخست که متمرکز بر تست و بازدید مخازن CNG وانت‌های زامیاد دو‌گانه‌سوز مدل‌های1383،1384و 1385 که دو مخزن می‌باشند، با شناسایی حدود2600 دستگاه وانت دوگانه‌سوز زامیاد و ارسال دعوت‌نامه جهت مراجعه برای انجام تست‌‌های دوره‌ای آغازشده است.

معاون کیفیت شرکت زامیاد در انتها تأکید کرد: هر تکنولوژی فرهنگ خود را می‌خواهد و CNG فرهنگ حفظ استانداردهای مربوطه را طلب می‌کند، لذا برای رسیدن به حفظ استانداردها ضروری است که همه دست‌اندرکاران به‌صورت جدی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود کوشا باشند.

گفتنی است شرکت زامیاد به‌منظور اجرای طرح بازدید مخازن CNG علاوه بر ارسال دعوت‌نامه، از مدت‌ها قبل با اعلام فراخوان از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار نیز اقدام به شناسایی و بازبینی وانت‌های تولیدی گازسوز خودکرده است.

این شرکت از کلیه دارندگان وانت‌های زامیاد دو‌گانه‌سوز مدل‌های1383، 1384و 1385 که دارای دو مخزن می‌باشند، دعوت می‌نماید به‌منظور مشارکت در اجرای طرح یادشده ضمن تماس با شماره تلفن‌های 22589088-021 و 22588979-021 هماهنگی لازم جهت مراجعه به مراکز مجاز را به عمل‌آورند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"