کد خبر: ۲۷۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، بهره برداری از ١٤ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی، مجاری عرضه سوخت استان یزد را به ١٥٠ باب افزایش می دهد.

مجاری سوخت استان یزد به ١٥٠ باب افزایش می یابد

به گزارش خبر خودرو، بهره برداری از ١٤ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی، مجاری عرضه سوخت استان یزد را به ١٥٠ باب افزایش می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد با بیان این که هم اکنون ٩٣ باب جایگاه عرضه فرآورده (بنزین و نفت گاز) و پنج باب جایگاه سی ان جی در دست ساخت است گفت: با بهره برداری از این جایگاهها، شمار مجاری عرضه سوخت به ١٠٢ و تعداد جایگاههای عرضه سی ان جی نیز به ٤٨ باب خواهد رسید.

محمد فرازمند مصرف روزانه بنزین را در منطقه یزد بطور میانگین ١,٢ میلیون لیتر و مصرف روزانه سی ان جی را نیز ٣٠٠ هزار متر مکعب اعلام و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال، ٢٢٤ میلیون لیتر بنزین و بیش از ٥٥ میلیون مترمکعب سی ان جی مصرف شده است.

رشد ٦ درصدی مصرف بنزین

وی گفت: مصرف بنزین در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ٦ درصد رشد داشته است.

فرازمند، با احتساب میانگین مصرف روزانه بیش از ٣٠٠ هزار مترمکعب سی ان جی، میزان مصرف این حامل انرژی را در نیمه نخست امسال، بیش از ٥٥ میلیون مترمکعب اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، تصریح کرد: در ١٨٦ روز نخست امسال، مجموع فرآورده نفتی مصرف شده در این منطقه به بیش از یک میلیارد و ١٨٢ میلیون لیتر رسید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"