کد خبر: ۲۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳

فارس، اردشیر نوریان ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: مرکزعلم و آسمان نمای گنبدمینا یکی از شاخص ترین پروژه های مدیریت شهری در پایتخت است که با تلاشی چند ساله روز دوشنبه با حضور شهردار تهران و مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

 

وی با اشاره به ویژگی های گنبد مینا یادآور شد: این مجموعه یک فضای علمی، فرهنگی و تفریحی با تکنولوژی بسیار پیشرفته است که در آن فیلم های چند بعدی، مدل های علمی، آخرین دستاورد های علمی کشور و دنیا در حوزه نجوم، هوا فضا و سایر علوم پایه به نمایش درخواهد آمد.

 

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: گنبد مینا به لحاظ تکنولوژی و معیارهای کمی و کیفی در سطح خاورمیانه بی نظیر و در ردیف نمونه های برتر جهان است که با 1800 متربع مساحت، سالن نمایش بسیار پیشرفته کره ای شکل با ظرفیت 150 نفر و دیواره های نمایش دیجیتال و ویترین های نمایش آثار علمی فضایی شگفت انگیز را ایجاد کرده است.

 

به گفته نوریان، گنبدمینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد کانون حضور و فعالیت جامعه دانشگاهی و نخبگان علمی کشور است و تاکنون نیز سازمان ها و نهاد های علمی کشور نظیر سازمان هوافضا، موزه علم و مراکز دانشگاهی کشور در زمینه تولید محتوای علمی و آموزشی همکاری تنگاتنگی را داشته اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"