کد خبر: ۲۷۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، ١١٤ باب جایگاه عرضه سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل فعال است.

١١٤ باب جایگاه سوخت در منطقه اردبیل فعال است

به گزارش خبر خودرو، ١١٤ باب جایگاه عرضه سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با بیان این که این منطقه به لحاظ جاذبه های طبیعی از موقعیت مطلوبی برای پذیرش مسافر و گردشگر برخوردار است، افزود: وجود این جذابیتها، تامین سوخت و عرضه مطلوب آن را در جایگاهها مهم کرده است.

محمود آقا محمدیان آمادگی جایگاههای عرضه سوخت به لحاظ فنی (سلامت دیسپنسر و نازل) و فضای ظاهری آنها (نمازخانه، محوطه سازی،تابلوهای تبلیغاتی با محتوای مصرف بهینه سوخت، سرویسهای بهداشتی و ...) را مهم برشمرد و گفت: جایگاههای سوخت، به منزله ویترینی است که می بایست خوب تزیین شده باشد.

وی با بیان این که هم اکنون ٥٨ جایگاه دو منظوره، ٥٦ جایگاه سی ان جی، همچنین ٧ نمازخانه بین راهی در منطقه پخش اردبیل فعال است، تصریح کرد: وجود امکانات در هر منطقه می تواند عامل مهمی در جذب  گردشگر به شمار آید.

به گفته وی جایگاههای عرضه سوخت محل مناسبی برای توسعه گردشگری و تبلیغ استان اردبیل است و می تواند زمینه ای برای توسعه آن باشد.

مدیرشرکت ملی پخش منطقه اردبیل، گفت: اجرای طرح گلگشت نوروزی که همه ساله اجرا می شود، بستر مناسبی برای اجرای اهداف گردشگری و توسعه این صنعت در استان اردبیل است.

آقا محمدیان تصریح کرد: بازرسی و کنترل چایگاهها را مهم برشمرد و گفت: این مهم همه ساله در سه نوبت انجام می شود و به نوبه خود می تواند در جذب گردشگر نقش بسزا و تاثیرگذار داشته باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"