کد خبر: ۲۷۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،جباری زادگان ،معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که هدیه معاونت حمل و نقل به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید چیست گفت : بزرگترین هدیه مدیریت شهری به دانش آموزان ، تامین امنیت و ایمنی آنها بوده است.

بزرگترین هدیه مدیریت شهری به دانش آموزان ، تامین امنیت و ایمنی آنها بوده است

به گزارش خبرخودرو ،معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط آن معاونت برای اغاز سال تحصیلی گفت : در راستای وظایف محول شده به معاونت حمل و نقل ، از ساعت 6 صبح همکاران ما در مرکز کنترل ترافیک حضور یافتند و در خصوص تمشیت مسائل مربوط به واحد ستادی خود اقدامات لازم را به انجام رساندند.

 

مهندس شهرام جباری زادگان در خصوص اتفاقات و حوادثی که در مهر امسال در سطح خیابان ها شاهد آن بودیم گفت : ساعت 5 و 53 دقیقه صبح امروز اولین ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال شیخ فضل ا... نوری بودیم و متعاقب آن در ساعت 6 و 38 دقیقه شاهد رخ دادن اولین تصادف در محور جنوب به شمال یادگار امام در روی پل شیخ فضل ا... بودیم . که خوشبختانه این تصادفات منجر به خسارت بوده و منجر به صدمات بدنی و فوت نبوده اند .

 

وی در ادامه افزود: در هماهنگی انجام شده در مرکز کنترل ترافیک شاهد تجلی هماهنگی  میان بخش های ستادی و سازمان های مرتبط با امور شهری از جمله تمام سازمانهای زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و پلیس راهور و نیروهای امداد و نجات و اورژانس و .... بودیم .

 

جباری زادگان در پاسخ به این پرسش که هدیه معاونت حمل و نقل به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید چیست گفت : بزرگترین هدیه مدیریت شهری به دانش آموزان ، تامین امنیت و ایمنی آنها بوده است. خصوصا با اقداماتی که در زمینه سرویس مدارس در چند سال اخیر انجام گرفته که شاهد بالارفتن سطح کیفیت و بیشتر شدن نقاط قوت در این زمینه بوده ایم .

 

وی در ادامه افزود: امسال به کیفیت آموزش ها توجه ویژه ای شد و با آموزش 3750 راننده سرویس مدارس که یک سوم آن را خانم ها تشکیل می دهند امکان احساس راحتی و امنیت بیشتری را در اختیار دانش اموزان دختر و خانواده های آنها قرار داده ایم .

 

مهندس اخباری (دبیر اجرایی ستاد مهر قلم ) گفت : در راستای وظایفی که برای ستاد مهر قلم تعریف شده ، همکاری خوبی میان بخش های مختلف معاونت حمل و نقل انجام گرفت و و با در نظر گرفتن افزوده شدن به حجم سفرهای درون شهری حدود دو میلیون نفر به ترافیک شهری افزوده می شوند که با همکاری هایی که میان بخش ها و سازمان های مختلف از جمله شهرداری و پلیس راهور و نیروهای  امداد و نجات ، اورژانس و امدادخودرو صورت گرفته ، توانستیم اول مهر خوبی را در سال 93 رقم بزنیم.

 

وی در ادامه افزود: از شورای شهر برای نظارت بر عملکرد ستاد مهر قلم در این جلسه حضور داشتند که  با توجه به اجرا شدن این برنامه در محل مرکز کنترل ترافیک شهر تهران ، همه اقدامات از طریق دوربین های نظارت و کنترل قابل رصد بود . و با توجه به حضور مسئولان مربوطه اعم از مدیران سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی و مترو و آماده باش تمام نیروهای امدادو نجات  در صورت بروز مشکل در حداقل زمان ممکن قادر خواهیم بود به مشکل رسیدگی کنیم.

 

اخباری گفت : برآورد ما برای امروز پیش بینی 30 درصد افزایش بار ترافیکی بود که با توجه به  آماده باش تمام بخش ها و افزایش  15 درصدی ظرفیت مترو توانسته ایم در کاهش سرفاصله حرکت قطارها و جابه جایی به موقع شهروندان اقدامات خوبی را به مرحله عمل در آوریم.

 

مرادی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی گفت: از مهمترین اقدامات انجام گرفته توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید امکانات  ایمنی و شارژ کپسول ها و کنترل شر فلکه های اطراف مدارس بوده که در این  زمینه 1000 مدرسه مورد بازدید قرار گرفته اند. همچنین همکاران ما در 90 نقطه از شهر تهران استقرار یافتند تا برای ارائه خدمات ویژه در صورت بروز   حوادث احتمالی در صحنه حضور خواهند یافت. خواهش ما از شهروندان این است که در صورت دیدن ماشین های آژیر دار آتش نشانی نهایت همکاری را در معابر با ماموران ما انجام دهند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"