کد خبر: ۲۷۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: ممکن است جنرال موتورز در هند سدان و هاچ بک شورلت سیل فیس لیفت شده را در 24 سپتامبر عرضه کند.

فیس لیفت شورلت سیل روانه بازار هند می شود

گروه بین الملل: ممکن است جنرال موتورز در هند سدان و هاچ بک شورلت سیل فیس لیفت شده را در 24 سپتامبر عرضه کند.

به گزارش خبرخودرو، امسال زمان فروش خوبی برای خودروسازان در هند بود و شورلت نیز تغییراتی را به صورت فیس لیفت در خودروهای خود در این کشور اعمال خواهد کرد.

این خودروهای به روز شده شبیه مدل هایی نخواهند بود که اخیرا در چین عرضه شده اند. تغییرات این خودروهای به روز شده شامل چراغ های جلو و عقب جدید و اصلاحاتی روی سپرها خواهد بود. احتمالا چراغ های مه شکن این خودروها به قاب کرومی مجهز شده و خطوطی کرومی نیز در پشت آن ها تعبیه شود. در تصاویر جدید فاش شده از سدان شورلت سیل فیس لیفت شده در حال آزمون، تغییرات ظاهری آن اندک به نظر می رسند.

تغییر قابل توجهی که این خودروساز اعمال خواهد کرد در داخل این خودرو است. فرمان این خودرو با رنگ مشکی عرضه شده و روکش داشبورد آن دو رنگ مشکی و بژ خواهد بود. ممکن است دریچه های هوا و اهرم دنده این خودرو روکش کرومی داشته باشند و این خودروساز موادی با کیفیت تر را در کابین آن به کار خواهد برد.

این خودرو هیچ تغییر فنی و موتوری نخواهد داشت. در این صورت موتور 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 86 اسب بخار و گشتاور 113 نیوتون متر یا 1.3 لیتری دیزلی با قدرت 78 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر همچنان در سدان سیل و هاچ بک U-VA  به کار خواهد رفت. این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته متصل خواهند شد.

این خودرو با هوندا امیز، ماروتی سوزوکی سویفت دیزایر، هیوندای اکسنت و تا تا زست رقابت خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"