کد خبر: ۲۷۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
ایلنا: نماینده جبهه پایداری گفت:فرکانس سخنان روحانی باید براساس فرکانس صحیفه امام و مواضع رهبری تنظیم شود.

 حمید رسایی در کنفرانس خبری "راه و چاه" که از سوی کمیته صیانت از منافع ایران در حال برگزاری است با مهم خواندن تریبون سازمان ملل گفت: ما از طریق تریبون سازمان ملل می‌توانیم صدای خود رابه گوش جهانیان برسانیم چرا که یکی از تحریم‌های ظالمانه تحریم رسانه‌ای است که از این طریق غرب می‌خواهد صدای ما را ساکت کرده و واقعیت را آنطوری که نیست نشان دهد.

وی با بیان اینکه از تریبون سازمان ملل در دوره قبل از ریاست محمود احمدی‌نژاد به خوبی استفاده نمی‌شد اظهار داشت: اگر این فرصت به خوبی مدیریت نشود تبدیل به تهدید می‌شود همانطور که دوم خرداد یک فرصت بود ولی چون توسط مدعیان اصلاحات و دست اندرکاران آن زمان درست مدیریت نشد تبدیل به تهدید و اصلاحات آمریکایی شد.

نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفاوت رئیس جمهور ما با دیگران در نوع مواضع‌اش است، یادآور شد: توصیه ما به آقای روحانی این است که رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران باشد و نه رئیس جمهور ایران. هر چقدر که مسئولان نظام مواضعشان به آرمانهای امام و رهبری نزدیک باشد در واقع مواضعشان به مواضع ملت نزدیک‌تر است و منافع بیشتری را تامین می‌کنند. تاکید ما بر این است که مواضع آقای روحانی هم مواضع امام و مقام معظم رهبری باشد و نه خواست این جناح و آن جناح سیاسی.

رسائی ادامه داد: توقع ما این است که آقای روحانی پس از تجربه حداقل این یکسال و نه تجربه سی و پنج سال گذشته مواضع خود را مد نظر داشته باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان به مکالمه تلفنی روحانی و اوباما در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: آقای روحانی تجربه مکالمه تلفنی با شیطان را حتما مد نظر داشته باشد آقای روحانی در دیداری که با ما نمایندگان داشت گفت من به این خاطر با اوباما تلفنی صحبت کردم که وی به خاطر پاسخ‌های رد من برای دیدار با ایشان تحقیر می‌شد و من به خاطر اینکه این تحقیر را پایان ببخشم به تلفنشان پاسخ دادم توقع این بودکه آقای روحانی بجای نگران بودن از تحقیر اوباما نگران این باشد که با این مکالمه عزت دولت تحقیر نشود.

وی با تاکید براینکه فرکانس سخنان روحانی باید براساس فرکانس صحیفه امام و مواضع رهبری تنظیم شود خاطر نشان کرد: حداقل دراین یکسال گذشته شاهد بودیم که مواضع رهبری نسبت به آمریکا تشدید شده و امیدواریم که ایشان دلش برای شیطان نسوزد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی با یادآوری اینکه ما از آقای روحانی می‌خواهیم که سفرش را با شعار اعتدال به پایان برساند عنوان کرد: رهبری در ماه رمضان اعتدال را اشداء علی الکفار و رحماء بینهم تعبیر کرده است پس آقای روحانی در این سفر اعتدالی باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"