کد خبر: ۲۷۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خر خودرو، معاون نظارت سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه تا این سازمان تاییدیه انطباق استاندارد را به راهور ناجا ندهد ، خودروی شماره گذاری نمی شود ، گفت : خودروهایی که شماره گذاری می شود با 51 استاندارد خودرویی کشور مطابقت دارد و استاندارد است.

خودروهايي که پلاک مي شود ، استاندارد هستند

به گزارش خبر خودرو، معاون نظارت سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه تا این سازمان تاییدیه انطباق استاندارد را به راهور ناجا ندهد ، خودروی شماره گذاری نمی شود ، گفت : خودروهایی که شماره گذاری می شود با 51 استاندارد خودرویی کشور مطابقت دارد و استاندارد است.

وحید مرندی مقدم درجمع خبرنگاران تصریح کرد : همه خودروهای تولیدی در کشور باید 55 استاندارد ملی را کسب کند که سه مورد مربوط به سازمان محیط زیست و یک مورد مربوط به وزارت نفت وبقیه مربوط به سازمان ملی استاندارد است.

وی با تاکید براینکه این استانداردها مطابق با استاندارد روز اتحادیه اروپاست ، گفت : استانداردهای دیگری هم در کشورمان اجباری است مانند کیسه هوا و کپسول اتش نشانی که در اروپا اجباری نیست.

معاون نظارت سازمان ملی استاندارد در باره اینکه آیا پراید هم استاندارد است ، گفت : خودرو پراید هم استانداردهای 51 گانه سازمان استاندارد را گرفته و استاندارد است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"