کد خبر: ۲۷۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
با هدف توسعه بازارهای صادراتی
به گزارش خبر خودرو، اعضاء انجمن دوستی ایران و قطرکه در راس هیاتی بلند پایه اقتصادی به ایران سفر کرده است، از خطوط تولید زامیاد بازدید نمود.

بازدید انجمن دوستی ایران و قطر از شرکت زامیاد

به گزارش خبر خودرو، اعضاء انجمن دوستی ایران و قطر که در راس هیاتی بلند پایه اقتصادی به ایران سفر کرده است، از خطوط تولید زامیاد بازدید نمود.

در این بازدید که با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی دو طرف صورت گرفت، مقرر شد راههای بسط و گسترش ارتباطات بویژه در خصوص صدور محصولات زامیاد به قطر و دیگر کشورهای منطقه مورد مطالعه قرار گیرد. 

به موجب این گزارش با توجه به پتانسیل و نقاط قوت محصولات زامیاد، بویژه وانت نیسان، موافقت شد در مرحله نخست حدود ده دستگاه از این وانت به کشور قطر صادر شود.

فریدون حمیدی- مدیرعامل شرکت زامیاد، نیز بازارهای صادراتی ازجمله کشورهای عربی و آسیای میانه را از مهمترین بازارهای هدف برای محصولات زامیاد عنوان کردو اظهار داشت: افزایش صادرات مستلزم اولویت دهی به تامین نیاز بازارهای صادراتی، گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش ، عرضه محصولات متنوع ، با کیفیت و شرایط رقابتی و انتخاب شرکای مناسب در بازارهای هدف می باشد. 

وی همچنین اعلام کرد، برنامه اصلی صادرات بر اساس سند راه صادرات گروه خودرو سازی سایپا در دو بخش حفظ و توسعه بازارهای فعلی و نیز توسعه بازارهای جدید تقسیم بندی شده که بر این اساس شاهد افزایش صدور محصول به بازارهایی نظیر قطر و همچنین گسترش فعالیت در بازارهای آسیای میانه و آفریقا خواهیم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"