کد خبر: ۲۷۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: آئودی تصمیم دارد یک کانسپت پیشرفته چهار در را به نمایش درآورد که سبک طراحی جدید مدل های آینده این خودروساز را نشان می دهد.

آئودی A9 در لس آنجلس معرفی می شود

گروه بین الملل: آئودی تصمیم دارد یک کانسپت پیشرفته چهار در را به نمایش درآورد که سبک طراحی جدید مدل های آینده این خودروساز را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، این کانسپت ماه نوامبر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی خواهد شد.

این کانسپت که هنوز نام آن مشخص نیست در تعمیرگاه نمونه های اولیه آئودی در اینگل اشتاد در دست ساخت است. گفته می شود این خودرو سبک طراحی را نشان می دهد که مدل های جدید آئودی تحت مدیریت مدیر طراحی جدید این خودروساز، Marc Lichte از آن بهره خواهند برد.

هم چنین این کانسپت، سایز، شکل، ظاهر، بسته ارتقایی و ویژگی های A9 را نیز نشان می دهد که مدلی ممتاز با تکنولوژی بالا است و در سال 2017 عرضه خواهد شد.

A9 که قرار است در صدر مدل های آئودی قرار بگیرد با پورشه پانامرا، آستون مارتین Rapide و نسخه های ممتاز مرسدس بنز CLS رقابت خواهد کرد.

A9 بر اساس آخرین نسل پلتفرم MLB  آئودی ساخته می شود. بسته های فنی و الکتریکی این خودرو با نسل پنجم A8 مشترک است.

در بین موتورهایی که برای این مدل چهار در بزرگ در نظر گرفته شده است یک 3.0 لیتری V6 تواین توربوی جدید و نسخه اصلاح شده ای از موتور 4.0 لیتری V8 تواین توربوی کنونی آئودی قرار دارد. انتظار می رود یک نسخه S9 عملکردی از این خودرو نیز از موتور تواین توربو V8بهره برده و قدرتی در حدود 600 اسب بخار داشته باشد.

دو مدل هیبریدی شارژیA9 e-tron  نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"