کد خبر: ۲۷۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: کیا رسما برنامه هایش برای معرفی چندین محصول جدید در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 را اعلام کرد.

رونمایی فیس لیفت مشهورترین محصولات کیا در پاریس

گروه بین الملل: کیا رسما برنامه هایش برای معرفی چندین محصول جدید در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 را اعلام کرد.

به گزارش خبر خودرو ، شرکت کره ای فوق رسما تعدادی از محصولات جدیدش را در نمایشگاه پاریس معرفی خواهد نمود که اولین آن ها نسخه فیس لیفت ریو با طراحی جدید، جلو پنجره متفاوت، سپرهای جدید و رینگ های آلیاژی باز طراحی شده است. هم چنین این خودرو دارای سامانه ناوبری ماهواره ای، سامانه صوتی جدید، تزئینات کرومی، کاپوت متفاوت، جعبه دنده های 5 و 6 سرعته دستی و چهار سرعته خودکار است.

به علاوه  نسخه فیس لیفت کیا ونگا نیز به نمایشگاه پاریس راه خواهد یافت. این خودرو دارای جلو پنجره بزرگتر، چراغ های عقب LED، چراغ های LED روز، رینگ های 16 و 17 اینچی، کنسول جدید و فرمان مجهز به گرم کن است. محصول مذکور دارای موتورهای 1.4 و 1.6  لیتری بنزینی و دیزلی با  جعبه دنده های 5 و 6 سرعته دستی و یا 4 سرعته خودکار است.

در نهایت نیز مدل مفهومی اوپتیما T – Hybrid جز گزینه های دیگر محتمل برای حضور در غرفه کیا موتور می باشد. این  خودرو دارای یک موتور 1.7 لیتری CRDi توربو دیزل به توان 136 اسب بخار و یک موتور الکتریکی به همراه باتری 48 ولتی می باشد. از سویی کیا سورنتو نیز احتمالا جز این محصولات در دست رونمایی باشد که متاسفانه فعلا اطلاعات چندانی در مورد آن در دسترس نیست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"