کد خبر: ۲۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام خبر رونمایی از اتوبوس ویژه معلولان و سالمندان گفت: خط جدید پایانه لاله - پایانه افشار نیز از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دو هزار دستگاه اتوبوس به عمر فرسودگی رسیده است

به گزارش خبر خودرو ، رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام خبر رونمایی از اتوبوس ویژه معلولان و سالمندان گفت: خط جدید پایانه لاله - پایانه افشار نیز از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

پیمان سنندجی با بیان اینکه چهار سال است که شرکت اتوبوسرانی تهران هیچ اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته است، گفت: این مسئله سبب شده است که 2000 دستگاه اتوبوس به عمر فرسودگی رسیده و هر ماه نیز 75 دستگاه وارد چرخه فرسودگی شوند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، توانسته‌ایم از 450 اتوبوس فرسوده، نسبت به بازسازی 161 دستگاه اقدام کنیم، افزود: با این حال شهرداری تهران نیز با استناد به مصوبه شورای شهر بایستی نسبت به خرید 450 دستگاه اتوبوس اقدام می‌کرد که 200 دستگاه آن در مرحله خریداری است.

سنندجی با اشاره به اهمیت تکریم سالمندان و معلولان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس، 55 مدرسه کودکان استثنایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال 450 دستگاه اتوبوس نو وارد چرخه اتوبوسرانی شود، گفت: همچنین خط اتوبوسرانی پایانه لاله (در بلوار ارتش) – پایانه افشار نیز رونمایی شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"