کد خبر: ۲۷۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «عموپورنگ» گفت: به علت عدم اهمیت به جایگاه برنامه‌های کودک در سیما سری جدید این برنامه دیگر ساخته نمی‌شود.

مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده «عموپورنگ» خبر از عدم ساخت سری جدید این برنامه از شبکه دو سیما خبر داد و گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به تلویزیون نداریم.

وی افزود: برای ساخت سری جدید هنوز برنامه‌ای نداریم و هیچ توافقی هم با شبکه انجام نشده است.

آقاجانزاده با انتقاد از زمان پخش نامناسب برنامه «عموپورنگ» از شبکه دو سیما، اضافه کرد: چون تا به امروز بر سر زمان پخش و بودجه ساخت سری جدید این برنامه با مدیران شبکه دو به نتیجه نهایی نرسیدیم و دغدغه ساخت برنامه کودک را ندارند، سری جدید این برنامه ساخته نمی‌شود.

تهیه‌کننده «عموپورنگ» تصریح کرد: سیاست شبکه دو سیما، تولید فیلم و سریال‌های تلویزیونی است و هیچ رویکردی را برای تولید برنامه کودک ندارد. متاسفانه پس از گذشت چندین سال از تولید و پخش برنامه‌های کودک هنوز باکس مشخصی برای پخش برنامه کودک در رسانه ملی نداریم.

وی اضافه کرد: ما علاقمند به ساخت برنامه مشارکتی و استفاده از اسپانسر در برنامه‌ها و همچنین علاقمند به تولید کارهای گذشته نیستیم و بلکه دنبال فضاسازی جدیدی در برنامه‌های کودک هستیم که کودکان ما به رشد فکری و اخلاقی برسند.

آقاجانزاده گفت: علیرغم تاکید علی دارابی معاونت سیمای رسانه ملی اصلا الویتی برای تولید برنامه‌های کودک وجود ندارد و دوستان صداوسیما فقط شعار می‌دهند و یکی از دلایلی که قرار است تا ما برنگردیم این است که در برنامه‌های کودک دچار تکرار شدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"