کد خبر: ۲۷۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، محصولات ارائه شده شرکت فنرسازی زرگروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای آلمان مورد توجه قرار گرفت و به لحاظ کیفی خوش درخشید.

اروپا کیفیت قطعات فنرسازی زر ایران را تحسین کرد

به گزارش خبر خودرو ، محصولات ارائه شده شرکت فنرسازی زرگروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای آلمان مورد توجه قرار گرفت و به لحاظ کیفی خوش درخشید.

مهدی صدری- مدیرعامل شرکت فنر سازی زر، حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای آلمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: حضور گروه خودروسازی سایپا در برترین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته جهان و در کنار خودروسازان بزرگ و معتبر جهانی دستاوردی بزرگ برای صنعت خودرو کشور و گروه خودروسازی سایپا است.

وی افزود: ارائه محصولات و قطعات جدید که بر اساس تکنولوژی روز توسط گروه سایپا تولید و ارائه شده از یک طرف و حجم بازدیدها و برگزاری جلسات مشترک با سایر کشورهای اروپایی در غرفه سایپا در روزهای اول بازگشایی این نمایشگاه نشان از پیشرفت صنایع خودروسازی و قطعه سازی ایران دارد و گروه خودروسازی سایپا به عنوان نماینده کشورمان به خوبی توانسته با بزرگان صنعت خودرو جهان همراهی کند.

مهندس صدری با اشاره به پتانسیل صادراتی شرکت فنر سازی زر گفت: تولیدات ارائه شده شرکت زر در این نمایشگاه از پتانسیل صادراتی مناسبی برخوردار است و محصولات این شرکت خوشبختانه توانسته نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب نماید و مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

وی در خصوص تولید انواع فنر در دنیا گفت: در تولید فنرهایی با کاربردهای خاص، کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار خوب فعالیت می کنند و در خاور میانه نیز شرکت فنر سازی زر و چند شرکت از ترکیه در این زمینه فعالیت می کنند و توانسته اند در کسب بازار موفق عمل کنند و قطعه سازان چینی تا کنون صرفا موفق به تولید فنرهای ساده شده اند و در بازار تخصصی موفقیتی به دست نیاورده اند.

مدیر عامل شرکت فنر سازی زر با اشاره به مشکلات موجود در راه تولید گفت: اگر حمایت از صنعت قطعه سازی در کشور بهتر و بیشتر صورت پذیرد کسب بازارهای بین المللی برای صنعت گران ایرانی غیر ممکن نیست و دولت با حمایت از قطعه سازان همچون برخی از کشورهای پیشرفته می تواند در این راه کمک قابل توجهی به قطعه سازان کشور انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت های قطعه سازی با توانمندی بالا در تولید قطعات در بازارهای جهانی خوش درخشیده اند و سایپا می تواند با حمایت و سرمایه گذاری، در زمینه صادرات موفقیت های فراوانی کسب کند و در این راه قطعا حمایت های همه جانبه مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا راه گشا خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"