کد خبر: ۲۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای فرانکفورت آلمان مورد استقبال بازدید کنندگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

علاقمندی تجار آلمانی و ایتالیایی به محصولات سایپا در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش خبر خودرو، غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای فرانکفورت آلمان مورد استقبال بازدید کنندگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

به گزارش خبر خودرو، در این نمایشگاه دو سالانه که یکی از موفق ترین و معتبر ترین نمایشگاه های بین المللی خودرو و صنایع وابسته جهان است غرفه گروه خودروسازی سایپا مورد توجه و استقبال عموم بازدیدکنندگان به خصوص تجار آلمانی و ایتالیایی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، شرکت های سایپا، فنرسازی زر، مالیبل سایپا، رادیاتور ایران، ایدکو پرس، سازه گستر سایپا و مگا موتور با ارائه نو آوری ها و محصولات جدید با قابلیت صادراتی توانسته اند نظر فعالان جهانی این صنعت را به خود جلب کنند.

جمعی از خودروسازان آلمانی و ایتالیایی در بازدیدی که از غرفه سایپا در این نمایشگاه داشته اند پس از بررسی و گفتگو با مسئولین شرکت سایپا و بررسی دقیق محصولات این گروه، ابراز علاقمندی به همکاری با شرکت مالیبل سایپا را اعلام داشته اند.

این گزارش می افزاید محصولات شرکت مالیبل از طریق بازارهای ترکیه و فرانسه به بازارهای اروپا راه یافته و توانسته با ارائه توانمندی و قابلیت خود، از لحاظ کیفی و قیمت رقابتی نظر خودروسازان آلمانی و ایتالیایی را به خود جلب کند.

گفتنی است شرکت مالیبل سایپا ریخته گری قطعات چدنی و آلمینیومی و ماشین کاری قطعات را انجام می دهد و با تولید محصولاتی چون بلوک سیلندر، انواع سرسیلندر، انواع فلایویل، انواع کاسه چرخ و ...  علاوه بر تامین بازار داخل کشور محصولات خود را به سایر نقاط جهان به خصوص ترکیه و فرانسه صادر نماید.

حضور گروه خودروسازی سایپا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه خودرو به همراه خودروسازان معتبر جهانی نشان از توانمندی های متخصصین گروه سایپا و پیشرفت روز افزون این صنعت مهم در داخل کشور دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"