کد خبر: ۲۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
ایسنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه‌های آموزش و پرورش برای افزایش حقوق و مزایای فرهنگیان اظهار کرد: تا زمانی که ساختار نیروی انسانی خود را اصلاح نکنیم، براساس مقررات موجود امکان افزایش حقوق نداریم.

سیدمحمد بطحائی افزود: قانون ظرفیت‌هایی را برای افزایش حقوق معین کرده است اما در قانون آمده است که این افزایش باید از محل اصلاح ساختار انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابراین زمانی موفق به این کار می‌شویم که ساختارها را اصلاح کرده باشیم.

بطحائی با اشاره به اینکه باید شرایط موجود را هم در نظر گرفت گفت: نمی‌توانیم برای نیرویی که شش تا هشت ساعت سرکلاس می‌رود و مابقی را در دفتر مدرسه است، افزایش حقوقی داشته باشیم.

 از سوی دیگر کسی که نهایت همکاری را با سیاست‌های دولت دارد، تمام ساعت‌های موظفی‌اش پر شده و در منطقه‌ای که نیاز داریم می‌رود و کار می‌کند هم باید انگیزش‌های لازم را ایجاد کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق فرهنگیان به طور میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان است، گفت: این مبلغ بسیار اندک است.

معلم باید بدون دغدغه به کار اصلی‌اش بپردازد. البته اکنون براساس قانون هماهنگ خدمات کشوری خصوصا در آموزش و پرورش سایر پرداختی چون هزینه غذا، ایاب و ذهاب را نداریم و فقط حقوق است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"