کد خبر: ۲۷۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: بعضی اوقات، تیم ملی ایران احتیاج به یک بازیکن تعیین کننده و تأثیرگذار دارد تا به تنهایی سرنوشت بازی را عوض کند.

شکست 3 بر صفر  تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان مقابل آلمان، شاید بدترین شکست شاگردان کواچ در لهستان بود که وضعیت آنها را کاملا دگرگون کرد. این نتیجه، فرانسه و آلمان را به مرحله نیمه نهایی و جمع 4 تیم برتر مسابقات فرستاد.  

ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال آلمان در مورد علت شکست ایران در این بازی گفت: تیم ایران همیشه باید با صد در صد توان خود بازی کند و تمام تمرکز خود را برای مسابقه خود جمع کند. من فکر می‌کنم در بازی با آلمان، بازیکنان ایران امیدوار بودند که بازیکنان ما بد بازی کنند ولی ما بازی را خوب شروع کردیم و به خوبی به پایان بردیم.

هاینن در مورد تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: تیم ایران متعادل است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. من به شخصه از بازیکن شماره 2 ایران (میلاد عبادی‌پور) خیلی خوشم می‌آید با این حال بعضی اوقات، تیم ملی ایران احتیاج به یک بازیکن تعیین کننده و تأثیرگذار دارد تا به تنهایی سرنوشت بازی را عوض کند.

سرمربی تیم ملی آلمان در مورد اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: من در مورد دیگر مربیان نمی‌توانم قضاوت کنم. من چند وقت پیش، خیلی کوتاه با او صحبت کردم. درباره او باید از بازیکنان تیم ملی ایران بپرسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"