کد خبر: ۲۷۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
مشرق: عزت ابراهیم الدوری معاون صدام و مسئول شاخه نظامی داعش در عراق امروز در مصاحبه ای خطاب به سران برخی کشورهای منطقه حاضر در ائتلاف آمریکایی علیه داعش گفت که اگر شما (کشورهای عربی حوزه خلیج فارس) راه دشمنی با ما (تروریستهای بعثی و داعش) را انتخاب کرده اید بدانید که ما به دشمنانمان رحم نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات نظامی آمریکا علیه مواضع گروه تروریستی داعش گفت که این عملیاتها کاملا غیر موثر، شکست خورده و غیر تاثیر گذار بوده و نخواهد توانست کوچکترین تاثیری بر توان نظامی و قدرت تحرک داعش بگذارد.

وی با خائن خواندن سران آمریکا و کشورهای عربی حوزه خلیح فارس گفت که داعش بخوبی می داند که چگونه و در چه سطحی و با چه شدتی پاسخ عملیاتهای "خیانت‌بار" آمریکایی ها و عرب‌های خائن را بدهد.

الدوری در پایان سخنانش با اشاره به عربستان سعودی که خود از تاسیس کنندگان گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه بوده، تاکید کرد که این کشور که امروز سردمدار کشورهای منطقه در ائتلاف علیه داعش شده است بخوبی از نقاط ضعف خود آگاهی داشته و میداند که نقاط ضعفش بر داعش آشکار است.
 
سعودی‌ها تاوان ائتلاف بر علیه داعش را خواهند داد/ به دشمنانمان رحم نخواهیم کرد
 
به گفته ناظران سیاسی چرخش های 180 درجه ای عربستان سعودی پس از موضع دولت آمریکا بر تشکیل ائتلاف ضد داعش در عراق موجب نگرانی گروه داعش شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"