کد خبر: ۲۷۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
تسنیم: حمید درخشان  پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل راه‌آهن در نشست خبری، گفت: تیم ما بسیار خوب بازی کرد به خصوص در نیمه اول وضعیت مناسبی داشتیم اما باید اعتراف کنم در نیمه دوم کمی افت کردیم و این موضوع به دلیل مشکلات بدنی بود که قبلا هم درباره آن صحبت کرده بودم.

وی افزود: باید هفته به هفته مشکلات بدنی‌مان را برطرف کنیم تا این مشکلات کمتر از گذشته شود.  جا دارد از هواداران‌مان نیز تشکر کنم که در این بازی ما را یاری کردند و امیدوارم هفته به هفته تعداد آنها بیشتر شود تا به پرسپولیس کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنانش مسابقه پرفشاری را پشت سر گذاشتند، خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای از بازیکنان دارم که عملکرد مناسبی داشتند و از آنها راضی هستم. امیدوارم هفته به هفته شرایط‌شان را بهتر کنند تا بتوانیم یک تیم بسیار خوب داشته باشیم.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قصد جذب بازیکن جدید دارد یا نه، گفت: صددرصد باید بازیکن جدید جذب کنیم چرا که نیاز تیم‌مان است که چند بازیکن به ما اضافه شوند. مطمئناً در نیم‌فصل دوم بازیکنان جدیدی را جذب خواهیم کرد چرا که انتظار از ما بسیار بیشتر است و باید اشکالات‌مان را برطرف کنیم. با اینکه امروز توانستیم به پیروزی برسیم اما اشکالات زیادی داریم.

وی در خصوص اینکه اعتراض و مصاحبه هفته گذشته سوشا مکانی باعث شد که امروز به صورت ثابت درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد، گفت: به هیچ وجه این صحبت‌ها درست نیست. ما یک تیم هستیم و بازی‌های بسیار زیادی هم داریم همه باید کمک کنند تا این بازی‌ها را پشت سر بگذاریم. نیلسون و سوشا هر دو دروازه‌بانان بسیار خوبی هستند و فرقی ندارد که کدام یک بازی کنند.

درخشان در واکنش به این موضوع که چرا تیمش مشکل بدنی دارد، عنوان کرد: در حرف‌هایم به این موضوع اشاره کردم و امیدوارم در تعطیلی 50 روزه لیگ بتوانیم مشکلات بدنی‌مان را حل کنیم و تیم بازسازی شود. مشکل بدنی تیم را باید حل کنیم چرا که بازیکنان توان جلو رفتن دارند اما نمی‌توانند به عقب برگردند.

درخشان درباره اعتراض‌هایی که در این بازی به بازیکنانش می‌کرد، گفت: به بازیکنانم تذکر می‌دادم که به وظایف‌شان به خوبی عمل کنند. برای من انجام وظیفه یک بازیکن بسیار مهم‌تر از دریبل کردن 5 بازیکن توسط شاگردانم‌ است. هر کسی نتواند وظایفش را به خوبی عمل کند تذکر می‌گیرد.

وی درباره تعویض فاطمی چند دقیقه بعد از حضورش در زمین اظهار داشت: عالیشاه خسته شده بود و تصمیم گرفتیم فاطمی را جای او بیاوریم اما جو بازی این بازیکن جوان را گرفته بود. می‌خواستیم او جای عالیشاه را پر کند اما پشت علی‌عسگر خالی شد و چند موقعیت هم به تیم راه‌آهن داد. مجبور شدم به همین دلیل فاطمی را تعویض کنم و با وجود اینکه او یک بازیکن بسیار جوان و خوب است اما نمی‌توانستم برای یک بازیکن جوان در این بازی ریسک کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"