کد خبر: ۲۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در تعطیلات تابستانی ترافیک در تمامی محورهای مازندران سنگین است.

ترافیک سنگین در تمام محورهای مازندران

فرمانده پلیس‌راه مازندران از ترافیک سنگین در تمام محورهای ورودی استان خبر داد.

 

به گزارش خبرخودرو ،جعفر محمدنژاد گفت: در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در تعطیلات تابستانی ترافیک در تمامی محورهای مازندران سنگین است.

 

وی ادامه داد: تردد کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد لغایت ساعت 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

 

فرمانده پلیس‌راه مازندران افزود: همچنین مسیر آب اسک به سمت تهران در محور هراز از ساعت 15 جمعه 28 شهریورماه امسال یکطرفه است.

 

محمدنژاد یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها در محور قائمشهر، فیروزکوه به تهران و بالعکس از ساعت 6 بامداد لغایت 24 روز جمعه ممنوع است.

 

وی تصریح کرد: محور کندوان از ساعت 16 روز جمعه لغایت سه بامداد روز شنبه از بالای مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه است.

 

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با رعایت قوانین و همکاری با پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده‌شان را تضمین کنند.

 

وی افزود: در صورتی که رانندگان سبقت غیرمجاز داشته‌ باشند خودروی آنان تا پایان طرح یعنی روز سوم مهرماه توقیف می‌شود.

 

فرمانده پلیس‌راه مازندران اظهار کرد: توصیه ما این است که مسافران، برگشت سفر خود را مدیریت کنند تا گرفتار ترافیک طولانی نشوند.

 

محمدنژاد گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"