کد خبر: ۲۷۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،‌ عليرضا محجوب نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و دبير كل خانه كارگر در ديدار با مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، ضمن بيان اين مطلب و تحسين تحولات و پيشرفت هاي صورت گرفته در ماه هاي اخير در ايران خودرو گفت: بايد در كارخانه‌هاي خودروسازي و در راس آنها ايران خودرو به روي مردم باز باشد تا آنان از نزديك با تلاش هايي كه در اين جا صورت مي گيرد آشنا شوند و به استفاده از محصولات داخلي ترغيب شوند.

چرخ صنعت كشور با پيشرفت اخير ايران خودرو به گردش در آمد

به گزارش خبرخودرو ،‌ ايران خودرو يكي از10 شركت برتر توليدي ايران است كه هر اقدام آن در اقتصاد كلان كشور و شاخص هاي اصلي آن تاثير مستقيم دارد.   

عليرضا محجوب نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و دبير كل خانه كارگر در ديدار با مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، ضمن بيان اين مطلب و تحسين تحولات و پيشرفت هاي صورت گرفته در ماه هاي اخير در ايران خودرو گفت: بايد در كارخانه‌هاي خودروسازي و در راس آنها ايران خودرو به روي مردم باز باشد تا آنان از نزديك با تلاش هايي كه در اين جا صورت مي گيرد آشنا شوند و به استفاده از محصولات داخلي ترغيب شوند.

وي بر لزوم حمايت از خودروسازي و توليد ملي تاكيد كرد و گفت: تا 10 سال پيش تعرفه واردات خودرو 200 درصد بود و رسيدن آن به ميزان كم تر از 100 درصد در سال هاي اخير جاي تاسف دارد. وي تاكيد كرد: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري،‌ مجلس به دنبال وضع تعرفه بالا براي واردات خودروهاي لوكس و گران قيمت است.

محجوب اظهار كرد: ما ايراني هستيم و بايد مصرف كالا و محصول ايراني را در اولويت قرار دهيم و به آن افتخار كنيم.

وي امنيت شغلي كارگران را عامل مهمي در موفقيت سازمان برشمرد و گفت: در ايران خودرو به خصوص در يك سال اخير تلاش هاي زيادي براي افزايش رضايت‌مندي كارگران صورت گرفته كه جاي تقدير دارد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: مديرعامل ايران خودرو به عنوان مديري با تجربه مسايل معيشتي كارگران را درك مي كند و درحال حاضر نيز گام هاي بلندي براي رضايت آنان برداشته است.

وي خاطرنشان كرد: با توان‌مندي هاي موجود، ايران خودرو در دستيابي به اهداف تعيين شده و جلب رضايت حداكثري مشتريان و تنظيم بازار خودرو و تمامي ذي‌نفعان موفق خواهد شد.

دبيركل خانه كارگر درپايان تصريح كرد: كساني كه در مجموعه ايران خودرو مشغول به كار هستند و معاش آنان از اين شركت بزرگ تامين مي شود بايد نسبت به آن تعصب داشته و مدافع كار خود باشند. نبايد توليد ملي تهديد شود و همه بايد مبلغ محصول ملي باشند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"