کد خبر: ۲۷۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

 مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت شصت و دومین سالگرد تاسیس، از وجود ٥٣ میلیون حساب آنلاین در این بانک خبر داد.
 
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، محمدرضا پیشرو گفت: به منظور تسریع در فرآیند ارایه خدمات، همه شعبه‌های این بانک به سیستم آنلاین سپهر مجهز شده‌اند.
 
وی ادامه داد: پس از خصوصی شدن، تغییرات اساسی در جهت چابک‌تر شدن و سودآوری بیشتر این بانک صورت گرفته که ادغام شعبه‌های کم‌بازده، مهندسی مجدد فرآیندها، مدیریت ریسک و رتبه‌بندی اعتباری مشتریان، گسترش شعبه‌های جدید و راه‌اندازی واحدهایی در نقاط مختلف دنیا از آن جمله است.
 
پیشرو همچنین گفت: بانک صادرات تاکنون 44میلیون کارت الکترونیکی و اعتباری برای مشتریانش صادر کرده و با در اختیار داشتن ٤٤٣٠ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار و ٤٣٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی سهم بسزایی در ارتقای خدمات نوین بانکی داشته است.
 
گفتنی است ارایه خدمات بانکی توسط بانک صادرات ایران از سال ١٣٣١ آغاز شده و این بانک هم اکنون مالکیت «پی.ال. سی» بانک صادرات لندن، بانک صادرات تاشکند و همچنین سه بانک مشترک شامل فیوچر بانک بحرین، آرین بانک افغانستان و «هونور بانک» بلاروس را در اختیار دارد.
 
همچنین 22 واحد این بانک در خاورمیانه، اروپا و آسیا فعال است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"