کد خبر: ۲۷۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: بعد از آن که تصاویر تنها شاسی بلند چین بارها به بیرون درز کرد و جنرال موتور جزئیات مربوط به آن را منتشر کرد ، این خودرو به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل چنگدو رونمایی شد.

رونمایی اولین شاسی بلند تمام چینی

گروه بین الملل: بعد از آن که تصاویر تنها شاسی بلند چین بارها به بیرون درز کرد و جنرال موتور جزئیات مربوط به آن را منتشر کرد این خودرو به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل چنگدو رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو ،‌ این محصول جدید با هدف پرکردن فاصله بین خودروهای انکور و انکلیو طراحی شده و مشتریان سطح بالای چینی را مدنظردارد. شاسی بلند جدید انویژن یک خودروی لوکس بوده و در چهار نسخه AWD versatile sporty ,AWD versatile ,AWD luxury , AWD cute عرضه می شود.

مدیر جی ام شانگهای در مورد این خودرو گفت :انویژن یک شاسی بلند چندبعدی بوده و بخش مهمی از برنامه راهبردی شاسی بلندهای جی ام شانگهای را تشکیل می دهد. این خودرو برای بخش لوکس بازار طراحی شده و سری محصولات انکلیو و انکور را کامل می کند. انویژن 4667میلی متر طول، 1839 میلی متر عرض و 1696 میلی متر ارتفاع دارد و دارای آخرین طراحی خاص محصولات بیوک می باشد. خودروی مذکور دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ T به توان 256 است بخار و گشتاور 353 نیوتون متر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت انویژن 8.4 ثانیه و میزان مصرف سوخت آن 8.8 لیتر در هرصد کیلومتر است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"