کد خبر: ۲۷۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

ارائه پيشنهادهايي براي دريافت مطالبات بانک ها از واحد هاي کوچک

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو ، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چند پیشنهاد برای چگونگی دریافت مطالبات گذشته بانک ها از واحدهای کوچک ارائه کرده ایم.

محمدرضا نعمت زاده در جمع خبرنگاران در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت،‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امیدواریم این پیشنهادها به زودی تصویب و اجرایی شود زیرا این واحدها اغلب دارای اشکالاتی هستند و توان مالیشان نیز محدود است.

وی گفت: برای هماهنگی بیشتر به زودی با بانک ها نیز جلسه ای در این باره برگزار خواهیم کرد.

نعمت زاده افزود: امیدواریم پیرو ابلاغیه دولت و بانک مرکزی به نظام بانکی کشور و ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بانک ها را بیشتر در کنار واحد های صنعتی داشته باشیم و در این باره اولویت با واحد های کوچکتر است.

نعمت زاده در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات یکی از نمایندگان درخصوص این که لایحه حمایت از تولید در راستای اقتصاد مقاومتی نیست گفت: قطعا لایحه ای که ارائه شده در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است ولی شامل همه موارد نمی شود.

وی گفت: سیاست هایی که ابلاغ شده برای یک و یا دو روز نیست و سیاست های کلی است که همه دستگاه ها مشغول تهیه برنامه های عملیاتی برای آن هستند.

نعمت زاده افزود: بسیاری از موارد نیز نیاز به لایحه ندارد و قوانین موجود کفایت می کند، بنابراین این لایحه به منظور رفع موانع تولید و خروج از رکود بوده است.

وی گفت: ما در بسیاری از زمینه ها اختیارات و قانون داریم و باید محدودیت ها را به تدریج برطرف کرد

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"